H&M își diversifică afacerile. În ce investesc suedezii 20 mil. dolari
Hennes Mauritz (H M)
Retailerul Hennes & Mauritz (H&M) a achiziţionat o participaţie în Klarna - firma suedeză din domeniul tehnologiei financiare (fintech) - pentru a-şi majora vânzările online, a anunţat luni publicaţia Financial Times citând surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, transmite Reuters.
Al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial va plăti 185 de milioane de coroane suedeze (20,39 milioane de dolari) pentru o participaţie de sub 1% în Klarna, furnizor de servicii securizate de plată online, scrie Agerpres.
Acordul va demara în 14 state europene - începând cu Marea Britanie şi Suedia - şi se va extinde în SUA şi Asia.
H&M speră că tranzacţia va simplifica procesele de livrare şi retur, care au reprezentat o sursă de frustrare pentru mulţi clienţi. De asemenea, retailerul suedez vrea să combine plăţile în magazin, cele mobile şi cele online, cu ajutorul tehnologiei Klarna.
Directorul general al Klarna, Sebastian Siemiatkowski, a afirmat pentru Financial Times că tranzacţia va reprezenta cel mai important parteneriat al companiei, care vine după acorduri similare cu retailerul britanic Asos şi gigantul Ikea.
În perioada iunie-august 2018, vânzările online ale H&M au urcat cu 32%, în timp ce profitul net a scăzut cu 19%, la 3,1 miliarde de coroane suedeze (352 de milioane de dolari), în timp ce analiştii intervievaţi de Reuters se aşteptau la un câştig de 3,2 miliarde de coroane suedeze.
În acest an, H&M intenţionează să deschidă aproximativ 380 de magazine şi să închidă 140. Cele mai multe magazine vor fi deschise pe pieţele emergente în timp ce închiderile vor fi pe pieţele mature.
H&M se confruntă cu creşterea concurenţei pe piaţa din Europa, după ce tinerii au preferat să facă achiziţii de la retailerii online, cum ar fi Asos şi Zalando.
Grupul suedez are opt branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday, Arket şi H&M Home.
Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS