Grupul Pepco, prezent și în România, raportează un declin al profitului de peste 16%, din cauza impactului pandemiei
Mall, magazin, retail, comert
Grupul Pepco a raportat marţi un declin de 16,3% al profitului în perioada octombrie 2019 - martie 2020, la 89 de milioane de euro, din cauza impactului pandemiei de coronavirus, transmite Reuters.
Retailerul, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz în Europa, face parte din conglomeratul sud-african Steinhoff, care se confruntă cu dificultăţi financiare.
Veniturile grupului Pepco au crescut în perioada octombrie 2019 - martie 2020 cu 9,7%, în condiţiile în care în prezent sunt deschise 99% din magazinele grupului..
"Perspectivele privind comportamentul consumatorilor în viitor rămân incerte şi planurile noastre reflectă aşteptările unui "nou normal" în mediul comercial, după stoparea pandemiei", a afirmat directorul general Andy Bond.
Acesta a adăugat: "Totuşi, este posibil să crească cererea pentru produsele noastre, într-o perioadă de incertitudini economice, şi suntem extrem de bine plasaţi pentru a profita de această tendinţă".
În februarie, Bond afirma că este "aproape inevitabil" ca Pepco să fie vândut de Steinhoff.
Grupul Pepco, unul din lanţurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, are 2.844 de magazine în 14 ţări, inclusiv în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă şi produse alimentare.
Pe acelasi subiect: