Fashion House Pallady a început predarea spațiilor către chiriași. Centrul comercial din estul Bucureștiului se deschide pe 25 martie 2021
Fashion House
Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, a început, miercuri, predarea spațiilor comerciale din centrul comercial Fashion House Pallady către chiriași.
Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul Outlet Centre își va deschide porțile pe 25 martie 2021, informează compania.
Puma este primul brand care demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.
Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, dar și restaurante și o zonă de joacă pentru copii. Fashion House Pallady este închiriat în proporție de peste 50% și va oferi clienților acces la mărci internaționale de top, cu reduceri de până la 70%, pe tot parcursul anului.
”Dezvoltarea acestui nou proiect demonstrează în mod clar potențialul de creștere al pieței de fashion retail, mai ales acum când românii au devenit mult mai atenți la raportul calitate-preț, un context care favorizează ambele centre outlet. Credem că Fashion House Pallady va reprezenta un atu în misiunea noastră de a inova viitorul experienței de cumpărături”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului.
Fashion House Pallady va aduce un nou concept cu galerii în aer liber, care vor imita aspectul clădirilor din Bucureștiul de altădată, oferind, astfel, experiențe unice pentru întreaga familie, într-un peisaj inedit, cu arhitectură Belle Epoque. De asemenea, spațiul din jurul outlet-ului va beneficia de investiții semnificative în amenajare, menite să creeze o atmosferă plăcută de petrecere a timpului liber.
Outletul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni, proiect care își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România. Amplasat într-un punct care converge traficul din zona de sud a țării și autostrada A2, principalul drum către Marea Neagră, outlet-ul acoperă o zonă cu peste 3 milioane de potențiali clienți.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european și face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. Primul centru outlet s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice.
În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în trei unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS