Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul Outlet Centre își va deschide porțile pe 25 martie 2021, informează compania.

Puma este primul brand care demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.

Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, dar și restaurante și o zonă de joacă pentru copii. Fashion House Pallady este închiriat în proporție de peste 50% și va oferi clienților acces la mărci internaționale de top, cu reduceri de până la 70%, pe tot parcursul anului.

”Dezvoltarea acestui nou proiect demonstrează în mod clar potențialul de creștere al pieței de fashion retail, mai ales acum când românii au devenit mult mai atenți la raportul calitate-preț, un context care favorizează ambele centre outlet. Credem că Fashion House Pallady va reprezenta un atu în misiunea noastră de a inova viitorul experienței de cumpărături”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului.

Fashion House Pallady va aduce un nou concept cu galerii în aer liber, care vor imita aspectul clădirilor din Bucureștiul de altădată, oferind, astfel, experiențe unice pentru întreaga familie, într-un peisaj inedit, cu arhitectură Belle Epoque. De asemenea, spațiul din jurul outlet-ului va beneficia de investiții semnificative în amenajare, menite să creeze o atmosferă plăcută de petrecere a timpului liber. 

Outletul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni, proiect care își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România. Amplasat într-un punct care converge traficul din zona de sud a țării și autostrada A2, principalul drum către Marea Neagră, outlet-ul acoperă o zonă cu peste 3 milioane de potențiali clienți.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european și face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. Primul centru outlet s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice.

În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în trei unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp.