Cacharel a deschis singurul magazin de brand din România în Fashion House Outlet din Bucureşti, unde comercializează exclusiv haine pentru bărbaţi
Cacharel
Retailerul internaţional Cacharel a deschis singurul magazin de brand din România în Fashion House Outlet Centre Bucureşti, unde comercializează exclusiv haine pentru bărbaţi.
"Retailerul internaţional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin de 196,26 metri pătrați în Fashion House Outlet Centre Bucureşti. Acesta este actualmente singurul magazin de brand al Cacharel din România şi comercializează exclusiv haine pentru bărbaţi", a anunţat centrul comercial, într-un comunicat.
Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internaţional, fiind una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecţie pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture.
“Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaţionale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii şi optimizării reţelei de distribuţie la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operaţiuni retail al Grupului Fashion House în România, care vorbeşte potenţialul de creştere a pieţei locale de retail.
Cu o suprafaţă de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale multor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.
Centrul de tip outlet din Militari a fost deschis în decembrie 2008.
Până în primăvara anului 2021, Fashion House Group va inaugura al doilea outlet din Bucureşti, lângă Cernica (ieşirea de pe autostrada A2). Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, peste 50% din suprafaţă fiind deja închiriată.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outlet-uri din ECE şi Rusia, cu experienţă dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.
Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şase centre outlet Fashion House în Polonia, România şi Rusia.
Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 50.000 mp.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS