Doi din trei romani isi cumpara haine de pe internet, insa majoritatea opteaza pentru plata ramburs. Care sunt nemultumirile celor care fac cumparaturi online
Doua treimi dintre romani (67%) isi cumpara haine din magazinele online, dar 9 din 10 persoane opteaza pentru plata ramburs, conform unui studiu pe piata online de fashion din Romania.
Mediul online a fost ales drept a doua optiune dupa magazinele din centrele comerciale. Conform studiului MKOR Consulting, aproximativ o treime dintre respondenti sustin ca fac achizitii o data - 28,8% sau de doua ori pe luna - 29,4%.
Atunci cand vine vorba de modalitatea de plata, romanii se dovedesc a fi extrem de conservatori astfel incat 9 din 10 persoane opteaza pentru plata ramburs (88%).
Mai mult, peste jumatate dintre ei au spus ca au returnat, cel putin o data, produsul comandat. Motivul principal mentionat este legat de marimea necorespunzatoare a hainelor - 80,3% sau pentru ca produsul nu era asemanator cu cel de pe site.
Ca modalitate de livrare, Posta Romana a pierdut lupta cu companiile de curierat rapid. Raportul este de 95,4% la 16,8% in favoarea unui curier rapid. Potrivit autorilor studiului, vestea buna este ca romanii isi pastreaza si o nota de nationalism iar 43,8% sunt gata sa plateasca mai mult pentru brandurile romanesti.
Pe de alta parte, cumparatorii din mediul online cred ca pentru o comanda medie de 122 lei magazinul ar trebui sa suporte cheltuielile de transport.
Peste jumatate dintre cei interesati de achizitionarea hainelor din mediul online isi cauta informatiile pe Google sau pe Facebook si doar foarte putini folosesc aplicatiile puse la dispozitie de magazinele online. 62% din respondenti nu au folosit niciodata o astfel de aplicatie, iar jumatate din acest procent le considera inutile. Aceleasi procente se inregistreaza si in randul aplicatiilor de chat.
"Studiul pietei online de fashion din Romania" a fost realizat in perioada 12-22 iunie 2016 la nivelul intregii tari, pe un numar de 500 de respondenti, care au achizitionat cel putin o data produse vestimentare in mediul online, in ultimele 12 luni.
Mai multe despre:
#cumparaturi online#retail
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS