Cum se explica succesul magazinelor online
In varianta virtuala, magazinele sunt construite dupa o strategie bine gandita, care profita de lipsa de timp, dar atrage si cu discounturi de pana la 90% pentru anumite produse. Online exista magazine de moda pentru toate gusturile, de la designeri high fashion (Outnet) pana la designeri de nisa (Shopbop).
Antreprenorii profita de momentul favorabil pentru consolidarea afacerilor, care in timp record au ajuns sa valoreze sute de milioane de euro si sa concureze cu grupuri construite in zeci de ani. Asos, de exemplu, a ajuns in zece ani la vanzari de 223 de milioane de lire sterline, iar Nick Robertson estimeaza o crestere de 60% anul acesta.
Are planuri mari - sa duca retailerul in Statele Unite si sa lanseze o noua afacere prin care consumatorii sa isi poata vinde hainele, in stilul eBay, asa incat segmentul sau tinta, femeile de 18-35 de ani, sa adune bani suficienti pentru noi achizitii pe Asos.
Livreaza in 167 de tari, iar in curand va lansa site-uri speciale pentru Statele Unite, Franta sau Germania. Statele Unite, o piata despre care antreprenorul crede ca ii poate aduce vanzari de un miliard de dolari, vor fi acoperite de la depozitul din Barnsley, deschis pentru a permite livrari in 4-6 zile. Site-ul a crescut numarul de produse disponibile de la 22.000 la 36.000 anul acesta, dintre care 1.300 se schimba in fiecare saptamana.
Cititi mai multe despre succesul magazinelor online pe businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS