Cine scapa de criza? Afacerile online!
Nu ne mai cautati la adresa de pe bulevard, ci pe cea de internet. Este mesajul a tot mai multi investitori care se refugiaza din calea crizei in mediul virtual. O decizie de austeritate la prima vedere, cu o surpriza la pachet pentru intreprinzatori. Cei indrazneti nu doar supravietuiesc, ci reusesc chiar sa redevina rentabili si se gandesc la extindere.
Una dintre ultimele afaceri la care te astepti sa renunte la bulevard este o florarie. Poate va vine greu sa credeti, dar ii merge mult mai bine la etajul trei, intr-o cladire de birouri.
Nimeni nu mai trebuie sa duca grija florilor ofilite in soarele arzator. Comanda vine instant, iar florareasa se ridica de la calculator si trece la treaba. Pana cand baiatul de la livrari preia buchetul si cadoul romantic, banii sunt deja in cont.
Fiecare magazin nu poate functiona fara depozit, insa magazinul fizic poate fi usor transformat. Aproape ca dispar costurile uriase cu chiria, echipa de vanzare, intretinere. Un site nu are nevoie decat de gazduire si doi, trei oameni.
Conform unui studiu al Autoritatii Nationale de Comunicatii, numarul lor va continua sa creasca anual cu 50% si depaseste acum 2.000 de magazine functionale.
Pe acelasi subiect: