Culmea coincidentei! Campania publicitara care cheama tinerii la actiune, amanata din cauza revoltelor din Londra
Levi’s si-a amanat temporar lansarea noii campanii publicitare in Marea Britanie, in conditiile in care, ironic, aceasta a fost construita in jurul ideii unor revolte de strada ale tinerilor, scrie Daily Mail. Videoclipul de prezentare contine mai multe imagini cu multimi de tineri protestand pe strazi, iar sloganul campaniei este “Go Forth!” (“Mergi inainte!”).
Intitulat “Mostenirea Levi’s”, clipul publicitar a fost prezentat saptamana trecuta pe site-ul de socializare Facebook, dar compania a decis sa nu difuzeze campania prin intermediul mass-media din Marea Britanie, asa cum planuise initial.
Filmate in timpul “Festivalului Primaverii” din Berlin, scenele din videoclip seamana foarte mult cu cele care au inspaimantat o tara intreaga, in timpul revoltelor de strada de saptamana trecuta din Marea Britanie.
“Este destul de riscant sa iesi acum cu o campanie de publicitate care imbratiseaza revoltele tinerilor, in conditiile in care exemplele din lumea reala se traduc prin jafuri si incendieri de magazine si case”, noteaza Adweek. com.
De partea cealalta, compania a incercat sa evite asocierea dintre marca si recentele revolte de strada, scotand din videoclip aceste scene.
“Suntem in total dezacord cu evenimentele fara precedent care au avut loc in Marea Britanie si care au avut un impact atat de puternic asupra intregii tari”, a spus un purtator de cuvant al Levi’s.
“Desi campania ‘Go Forth’ se refera la energia si la evenimentele care ne inconjoara, nu are absolut nicio legatura cu miscarile de strada din aceasta perioada sau cu lumea politica. Campania se refera, mai degraba, la ideea de optimism, actiune si spirit de pionierat. Dar, din respect fata de evenimentele recente, am decis anularea lansarii campaniei in cinematografele din Marea Britanie si pe Facebook”, a mai spus reprezentantul companiei.
Campania publicitare era menita sa popularizeze noua linie de produse Levi’s, care include jeansi si tricouri.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS