Noua campanie publicitara cu care Dacia spera sa-si creasca vanzarile: "Nu e o gluma. Acestea sunt preturile" VIDEO
Dacia mizeaza pe o noua campanie publicitara, dupa cifrele in scadere inregistrate in primul semestru din 2011. Ultimul clip promoveaza, asemenea celorlalte spoturi anterioare, preturile scazute ale producatorului autohton.
In ultima campanie doi cumparatori care sosesc la reprezentanta Dacia ajung sa rada cu pofta de preturile "scandalos de accesibile" ale masinilor prezentate de dealer, neputand crede ca acestea din urma sunt reale.
In final, vanzatorul reuseste sa-si convinga clientii ca, de fapt, preturile chiar sunt reale.
Vanzarile Dacia au scazut in primul semestru din 2011. Va reusi Duster sa ajute la redresarea companiei?
Vanzarile Dacia au scazut in primul semestru al acestui an cu 2,9%, la aproape 177.000 de unitati, de la 182.000 de masini in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al grupului francez Renault.
Numarul de autoturisme comercializate de producatorul autohton in primele sase luni din 2011 a scazut cu 2,1 de procente, de la aproximativ 170.000 la 166.000 de masini.
Vanzarile de vehicule comerciale usoare au coborat si ele cu 13,6%, de la putin peste 1.374 la 1.348 de unitati.
In schimb, grupul Renault a inregistrat in aceeasi perioada o crestere de 1,9% a vanzarilor de automobile, la 1,3 milioane de masini.
In Europa, vanzarile Renault au coborat cu 7,4 de procente, la putin peste 830.000 de unitati, scadere compensata de performantele bune din regiunile Euromed, Eurasia si cele doua continente americane.
Dacia a inregistrat o crestere de 2,5% a vanzarilor pe pietele europene, conservandu-si cota de piata de 1,6%, iar modelul Duster lansat in aprilie 2010 a ajuns, la sfarsitul lunii iunie, la aproape 71.000 de inmatriculari in Europa.
In Franta, marca romaneasca a ocupat locul al cincilea in privinta vanzarilor catre clienti privati, cu 50.417 de unitati livrate, in scadere cu 21,6%, si o cota de piata de 3,5%. Duster a reusit performante bune si in Franta, insa modelul Sandero se afla in declin, dupa incheierea programului guvernamental de sustinere a vanzarilor de autoturisme noi.
Intrebarea este urmatoarea: va reusi noua campanie de advertising sa revitalizeze vanzarile producatorului auto?
Citeste si:
Pe acelasi subiect: