Colgate vrea sa lanseze pe piata periuta de dinti cu arome si suplimente dietetice. Inventia ar putea creste profitul cu peste 300 mil. euro
Colgate-Palmolive, unul dintre cele mai importante nume din domeniul igienei orale la nivel global, vrea sa reinventeze clasica periuta de dinti, adaugandu-i arome care sa atraga consumatorii, scrie Brandchannel.com.
O treime din vanzarile mondiale de periute de dinti sunt atribuite Colgate-Palmolive, iar cifra ar putea creste, daca proiectul companiei va fi aprobat in octombrie. Reprezentantii grupului promit “o noua periuta care sa elibereze chimicale direct in cavitatea bucala, atunci cand ne periem dintii”.
Inovatia ar aduce companiei un profit suplimentar de 330 de milioane de dolari, daca macar una dintre “aromele” propuse primeste aprobare pentru productie. Amestecul special ar permite utilizatorilor sa simta gustul cafelei dimineata, intr-un mod mai rapid, mai direct, dar si mai neobisnuit, inlocuind clasica ceasca de cafea. Aroma va proveni din interiorul unui plasture atasat pe reversul periutei.
ABC news: Nu este primul proiect de acest fel
Conform ABC News, Colgate-Palmolive a mai avut in aprilie o incercare de a-si patenta proiectul, dar cererea a fost respinsa, pe motiv ca mai exista unele asemanatoare din partea unor alte companii, asteptand sa fie inscrise. In proiectul initial era vorba si de o periuta de dinti care se putea mesteca.
Printre aromele care ar putea aparea din toamna pe piata, potrivit cererii de patentare, se numara mentolul, marul, menta, lamaia si alte fructe, dar si medicamente impotriva durerilor de dinti sau care sa inlature pofta de mancare.
Daca cererea Colgate va fi aprobata, compania va primi un avantaj important pentru intarirea pozitiei de pe piata.
Pe acelasi subiect: