Brandul de cosmetice 100% autohton care sfideaza produsele de lux din afara
Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse, a anuntat luni compania.
Unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a unei game noi de cosmetice, cu o formula bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de goji, potrivit unui comunicat al Farmec.
Si pentru restul anului Farmec mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se pe vanzarile de pe piata locala si pe extinderea pe piete externe.
Anul trecut compania a avut potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor afaceri de aproape 111 milioane de lei si un profit de 8,3 milioane de lei, indicatori in crestere fata de anul anterior, cand Farmec a raportat afaceri de 95,9 milioane lei si un rezultat net de 5,1 milioane de lei.
Pe acelasi subiect: