Cei mai multi romani fac cumparaturi online o singura data la trei luni. Ce produse sunt la mare cautare pe internet
Romanii, cei mai multi dintre ei, opteaza pentru cumparaturi online o data la trei luni. Electronicele si electrocasnicele, imbracamintea si incaltaminea se afla in topul produselor achizitionate,potrivit unui studiu al firmei Exact Cercetare si Consultanta.
26% dintre romani, majoritatea intre 40-60 de ani, cu nivel de educatie si statut social ridicat, fac cumparaturi online o singura data la trei luni.
21% dintre romani cumpara online o data la sase luni. Femei, barbati, tinerii cu varste cuprinse intre 18-29 de ani, cu statut social scazut, sunt cei care au cea mai mare pondere din totalul celor care fac bianual shopping pe internet.
Cumparaturile online realizate lunar sunt efectuate de 16% dintre romani. Aici se constata o diferența in functie de gen, barbatii fiind cu 4% mai multi decat femeile.
Majoritatea celor care cumpara in fiecare luna produse online au intre 30-39 de ani, un nivel ridicat de educatie si statut social.
Ce cumpara romanii
Dintre cei care au facut cumparaturi online cel putin o data la trei luni, peste jumatate au achizitionat produse electronice sau electrocasnice (55%). Acestea sunt urmate de produsele de imbracaminte si incaltaminte (45%), parfumuri si produse cosmetice (39%), carti sau CD-uri (27%), jucarii sau jocuri (17%), produse pentru ingrijirea locuintei (8%) si alimentare (7%).
Electronicele si electrocasnicele sunt preferate indeosebi de barbatii cu varste intre 40-60 de ani si un nivel de educatie mediu si scazut.
Imbracamintea si incaltamintea sunt cumparate online cu preponderenta de femei cu varste cuprinse intre 18-29 de ani si cu un nivel inalt de educatie.
Parfumurile si produsele cosmetice sunt preferate tot de aceeasi categorie de public, dar si de cei intre 40-60 de ani.
CD-urile si cartile sunt cumparate cu precadere de persoanele cu nivel inalt de educatie si statut social, cu varste cuprinse intre 40-60 de ani.
"Pentru jucarii sau jocuri pentru copii, se remarca in mod semnificatriv categoria de varsta 30-39 de ani, neinregistrandu-se insa diferente de gen ori la nivel de educatie si statut social. Produsele alimentare si cele pentru ingrijirea locuintei sunt achizitionate online cu predilectie de persoanele cu un statut social scazut", a declarat Ioana Bogus, Client Service Manager Exact Cercetare si Consultanta.
Volumul eșantionului pe care s-a facut studiul a fost de 1.261 de persoane, care au raspuns la chestionarul Exact Cercetare si Consultanta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS