Totodată, compania vrea să investească 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani, a anunţat, miercuri, directorul general eMAG, Iulian Stanciu.

”Investiţia totală în companii şi tehnologie a fost decirca 141 de milioane de euro. Dorim să investim 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani”, a spus Stanciu, citat de News.ro.

Totodată, Stanciu estimează că, în 2020, numărul produselor aflate la vânzare în marketplace va depăşi 10 milioane, de la 5,7 milioane în 2019 şi 3,1 milioane în 2018. În plus, în fiecare lună intră câteva sute de seller noi pe platformă, numărul lor ajungând, în acest an, la 16.350, de la 10.030 în 2018.

Obiectivul nostru este de a ajung la 40.000 de selleri în toate ţările în care suntem activi”, a spus Stanciu.

În martie, eMAG Ungaria şi Extreme Digital, cei doi lideri ai comerţului online din Ungaria, au anunţat fuziunea prin care va apărea una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală şi de Est, cu o ţintă de vânzări de un miliard de euro în şase ani.

O mie de selleri din România vând în Ungaria, Bulgaria şi Polonia şi au livrat anul trecut peste 200.000 de comenzi, dublu faţă de anul precedent. În prezent, sunt peste 100.000 de companii în România care fac comerţ şi peste 4 milioane de clienţi care cumpără, potrivit datelor companiei.

Anul trecut, 1.650 dintre companiile înscrise pe platforma eMAG au fost start-up-uri.

Cu ocazia Sellers’ Day 2019, a fost lansată şi platforma de training eMAG Academy. Platforma include 100 de tutoriale video însumând peste 300 de ore de înregistrări, 130 de articole legate de funcţionarea Marketplace, şi o zonă extinsă de întrebări şi răspunsuri menite să ajute sellerii să-şi optimizeze procesele de business şi să răspundă mai bine nevoilor clienţilor.