eMAG și-a planificat investiţii de peste 120 milioane euro în acest an şi estimează că va ajunge pe profit în doi ani
Iulian Stanciu, CEO eMAG
Cel mai mare retailer online din România, eMAG, şi-a planificat investiţii de peste 120 milioane euro în acest an, incluzând investiţia în noul depozit, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG, care estimează că grupul va ajunge pe profit în doi ani, scrie News.ro.
”Din total, investiţiile în faza 1 a noului centru logistic vor fi de 65 milioane euro, o parte cu bani de la bănci. Depozitul va fi gata în luna decembrie. Alte investiţii vor fi direcţionate în tehnologie, în angajaţi şi în extinderea internaţională”, spune Iulian Stanciu.
eMAG a anunţat la finalul lui noiembrie 2017 că investeşte 300 milioane lei într-un depozit de 120.000 mp, care va fi construit în judeţul Giurgiu şi va avea o capacitate de 3 milioane de produse. Depozitul va duce la crearea a peste 4.000 de locuri de muncă.
Compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creştere cu 28%, în timp ce Grupul eMAG a raportat afaceri de 4,06 miliarde lei, mai mari cu 30% faţă de anul anterior.
”Estimăm că în doi ani grupul va fi pe plus. Iar pentru acest an preconizăm o creştere a afacerilor de 20%, atât în România, cât şi global”, a adăugat oficialul eMAG.
În ceea ce priveşte o posibilă vânzare a companiei, Iulian Stanciu a precizat că a mai primit oferte, însă eMAG nu este de vânzare.
”Oferte, de-a lungul timpului, au mai primit în discuţie, dar nu am participat la nicio discuţie. Nu mă interesează să vând. Suntem tineri, ne place ceea ce facem şi vrem să facem lucrul acesta în continuare”, a afirmat Stanciu.
eMAG a anunţat marţi că a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcţii principale, pentru a susţine dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajaţi (2 milioane euro), logistică (10 milioane euro), tehnologie (27 milioane euro) şi dezvoltare internaţională (24 milioane euro).
Numărul de clienţi pe care eMAG îi serveşte în cele patru ţări (România, Ungaria, Polonia şi Bulgaria) a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul şi volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât şi pe mobile, zonă în care aplicaţia eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,16 de milioane de instalări.
"Numărul de clienţi şi cifra de afaceri sunt un rezultat al investiţiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul creşte în ritm accelerat la nivel global, dar şi local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră şi vom continua să investim în inovaţie românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală şi serviciile care sunt un model pentru celelalte ţări,” a adăugat reprezentantul eMAG.
Cu un ritm de 800 de selleri noi integraţi lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reuneşte peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.
În oferta eMAG sunt, în total, peste 3,4 milioane de produse în stoc. Începând din luna octombrie, clienţii eMAG vor putea să îşi cumpere de pe platformă cartele prepaid sau să îşi alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.
Compania românească eMAG a fost fondată în 2001 şi este prezentă şi în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS