eMAG anunta afaceri in crestere cu 45% anul trecut, pana la 2 mld. lei. Retailerul online introduce un serviciu de livrare a comenzilor plata in ziua si intervalul orar stabilite de clienti
Iulian Stanciu, eMAG
eMAG, cel mai mare retailer online local, va introduce un serviciu de livrare a comenzilor in intervale orare pe care clientii le pot selecta, pretul urmand sa fie cuprins intre 18 si 22 lei, a anuntat directorul general al companiei, Iulian Stanciu. Taxa va fi introdusa din vara, scrie Profit.ro.
"Intr-o prima faza, vom introduce acest serviciu doar pentru produsele eMAG. Din 2018 vom introduce acest serviciu si pentru produsele vandute de partenerii nostri. In prezent, daca vrei sa primesti produsele duminica, trebuie sa optezi pentru serviciul de livrare in 2 ore si te costa aproape 40 de lei. Serviciul este disponibil doar pentru Bucuresti si pentru anumite produse. Din vara, clientii vor avea optiune sa comande prin serviciul de livrare in anumite intervale orare, in Bucuresti si in orasele in care eMAG are showroom-uri, adica in 11 alte orase", a spus Stanciu.
Cititi mai multe detalii despre taxa introdusa de eMAG pe Profit.ro.
Stanciu a anuntat, totodata, ca eMAG a realizat, in 2016, o cifra de afaceri de 2,02 miliarde lei in Romania, cu 45% mai mult fata de anul trecut. Cresterea a venit ca urmare a investitiilor realizate in tehnologie si dezvoltarea eMAG Marketplace, care a ajuns in prezent la peste 3500 de selleri.
La nivelul intregului grup, eMAG a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 3,12 miliarde de lei in toate tarile, toate companiile.
“eMAG a devenit o destinatie atat pentru clienti, cat si pentru orice comerciant si pentru oameni talentati. Actionam intr-o piata globala si suntem conectati la tendintele globale, in care regula jocului este sa inovezi mereu pentru a fi relevant. Asta presupune o investitie constanta, prin care le oferim clientilor o experienta foarte buna de shopping, angajatilor un loc care le pune in valoare talentul si partenerilor o platforma prin care isi pot creste business-ul intr-o economie care se schimba rapid”, a declarat Iulian Stanciu.
Investitiile realizate anul trecut au ajuns la 50 de milioane de euro, din care 24 de milioane au sustinut dezvoltarea tehnologiei eMAG si 23 de milioane extinderea internationala. Inca 1 milion de euro a fost investit in dezvoltarea logistica si 2 milioane de euro in dezvoltarea angajatilor prin participari la conferinte si training-uri internationale si programe speciale de formare, precum Talent Internship sau Future 25.
Card de credit si un serviciu de livrare in 2 ore
Pentru imbunatatirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare in parteneriat cu Posta Romana si va extinde reteaua de showroom-uri din tara, pana la finalul anului 2017.
De asemenea, eMAG va extinde la nivel national si serviciul de livrare in 2 ore in orasele cu showroom si va introduce optiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv in week-end.
In plus, eMAG pregateste un card de credit pentru cumparaturi, in a doua jumatate a anului.
Potrivit companiei, in 2016, traficul total eMAG a crescut fata de anul precedent si a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu doua luni, septembrie si decembrie, in care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea.
Smartphone-ul a revolutionat comertul online si a devenit un instrument firesc pentru informare si cumparaturi. Pentru 2017, estimarea eMAG este ca traficul din mobile va depasi pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.
2 milioane de produse si peste 7000 de magazine partenere
In 2017, oferta eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse prin diversificarea unor categorii foarte dinamice, care atrag tot mai multi clienti online: Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii si jucarii, Sport si Fashion.
Cresterea ofertei din aceste categorii va fi sustinuta si de sellerii parteneri in eMAG Marketplace, care vor avea acces la servicii pentru cresterea vazarilor si imbunatatirea experientei oferite clientilor.
“Ecommerce-ul este inca la inceput in Romania, cu un potential semnificativ de crestere an de an, iar eMAG Marketplace reprezinta cea mai mare oportunitate pentru orice comerciant care vrea sa creasca. Pentru 2017, ne propunem sa ajungem la peste 7000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare si showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia si micii producatori romani inscrisi in programul Deschide Romania”, a completat Iulian Stanciu.
Daca in 2016 vanzarile generate de sellerii din eMAG Marketplace reprezentau 19% din totalul vanzarilor generate de eMAG, in 2017 acestea vor creste accelerat si vor reprezenta aproximativ 29% din vanzarile generate.
Echipa grupului eMAG (care include eMAG, Conversion, PC Garage, Depanero si FashionDays) insumeaza 3.822 oameni, din care 650 se ocupa de dezvoltarea IT.
Companie romaneasca fondata in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si a devenit un lider cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia.
Pe acelasi subiect: