Datele utilizatorilor vor face posibila crearea unui asa-numit grafic al intereselor, care sa permita generarea unui Internet personalizat, a spus Mayer intr-un interviu acordat la Forumul Mondial de la Davos. Datele vor fi detinute de utilizatori, care vor putea sa isi transfere informatiile intre platforme.

Marissa Mayer a investit in tehnologia wireless, in incercarea de a atrage utilizatori si venituri din publicitate de la Facebook si Google. De cand a devenit director general al Yahoo! in iulie anul trecut, Mayer a actualizat aplicatia Flickr pentru fotografii, a cumparat firma startup de aplicatii mobile Stamped si a anuntat planuri de angajare a unor ingineri specialisti in smartphone-uri si tablete PC.

"Web-ul devine atat de vast, exista atat de mult continut, iar acum, cu aparatele mobile, atatea activitati. Cum punem toate astea la un loc? Raspunsul Yahoo! va fi o aplicatie de ordonare a informatiilor, personalizata, pentru telefoanele mobile", a sustinut sefa Yahoo!.

Marissa Mayer, al cincilea CEO al Yahoo! din ultimii cinci ani, vrea sa inverseze declinul din ultimii trei ani al vanzarilor, in conditiile in care utilizatorii de Internet s-au indreptat catre Facebook si Google. De la preluarea functiei de CEO de catre Mayer, actiunile Yahoo! au urcat cu aproape 30%.