Aceasta este cea de a doua achizitie importanta pe care Marissa Mayer a facut-o dupa preluarea conducerii Yahoo, in urma cu cinci luni. In luna octombrie a acestui an compania a cumparat Stamped, o firma ce numara doar noua angajati, specializata in dezvoltarea aplicatiilor pentru iPhone.

Ca si in cazul Stamped, Yahoo nu a cumparat OnTheAir pentru produsul in sine, ci pentru potentialul din spatele afacerii.

Directorul OnTheAir, Josh Schwarzapel, a declarat pentru Mashable ca echipa sa de cinci persoane isi va uni fortele cu divizia de mobile din San Francisco a Yahoo, pentru a incepe lucrul la unele proiecte despre care deocamdata se patreaza discretia. 

Relatia dintre cele doua companii nu a luat nastere peste noapte. "Suntem la curent de importanta produselor de telefonie mobila in dezvoltarea Yahoo si stim ca exista o concentrare din ce in ce mai mare pe acest segment" a declarat Schwarzapel.

"Aceasta a fost si viziunea noastra, in momentul in care am creat compania. Am avut un start bun, dar mai avem inca mult de munca pentru a ajunge unde ne dorim", a mai adaugat directorul. 

OnTheAir se va dezvolta in continuare sub aripa Yahoo, care, potrivit Mashable, angajeaza in numar mare ingineri si designeri de telefoanie mobila.