Telekom România anunță scumpirea abonamentelor de telefonie fixă şi mobilă. De când se aplică majorarea
Deutsche Telekom
Telekom Romania anunță majorarea preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019, decizie luată ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, informează compania.
“Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a comunicațiilor, Telekom Romania face eforturi continue pentru a oferi clienților servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive, adaptate nevoilor lor. Compania investește constant în dezvoltarea rețelelor fixe și mobile, oferind astfel clienților tehnologie de ultimă oră. Cu toate acestea, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom este nevoită să majoreze tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul fix și mobil. Chiar și în aceste condiții, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive”, a anunțat compania, într-un comunicat.
Astfel, prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei, începând cu 15 aprilie 2019. Această majorare nu se aplică opțiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe.
Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor.
“Totodată, ofertele #Netliberare reprezintă angajamentul puternic al Telekom Romania față de piața locală și față de clienții săi, care se pot bucura de servicii mobile sau fixe, cu preturi începând de la 5 euro si abonamente de mobil cu bonus Net 4G nelimitat și fără perioadă minimă contractuală. În plus, conform rezultatelor P3, clienții pot beneficia de o rețea mobilă foarte bună și de 99,5% acoperire 4G în populația urbană și 93% în total populație (urban și rural). Reamintim că Telekom Romania a fost primul operator care a revoluționat piața de telecomunicații prin introducerea ofertelor #Netliberare, fără perioadă minimă contractuală”, a mai precizat compania.
La sfârșitul anului 2018, Telekom Romania a atins pragul comercial de 200.000 de clienți pentru portofoliul Freedom și a investit 200.000 de euro în susținerea a 10 companii românești care au schimbat regulile în industriile în care activează.
Telekom România a anunţat că a înregistrat o scădere de 9% a veniturilor în ultimul trimestru din 2018, până la 242,2 milioane euro, în contextul scăderii veniturilor din servicii fixe, care au fost cu 15,7% mai mici.
Veniturile totale din serviciile integrate fix-mobil au crescut cu 9,1%, pe fondul creşterii numărului de clienţi din acest segment cu 44% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 726.000 de clienţi pentru serviciile convergente.
Potrivit companiei, la 31 decembrie 2018, baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 34% din baza totală de clienţi. În segmentul postpaid, numărul total al clienţilor business a crescut cu 9% în T4 2018 faţă de perioada similară a anului trecut
EBITDA ajustată consolidată a scăzut cu 39,5% în ultimele trei luni din 2018, faţă de perioada similară a anului trecut, până la 24,7 milioane de euro, din cauza ajustării provizioanelor pentru clienţi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS