Intr-o lume tot mai mobila, a utilizatorilor inarmati cu smartphone-uri si tablete, cu acces la internet mobil si intotdeauna activi in retelele sociale, brandurile incep sa atace micile ecranele prin asa zisele paid media.  Este vorba despre prezenta lor pe site-urile de continut adaptate device-urilor mobile, dar si pe aplicatiile Facebook sau Twitter care se pozitioneaza tot mai mult si pe mobil ca “ad networks”.

Iar ecuatia pe care trebuie sa o rezolve marketerii in aceasta situatie este cum sa creeeze si sa creasca rata de engagement a utilizatorilor prin:  DEVICE + PLATFORMA + ACTIVITATE + COTINUT + CONTEXT = ENGAGEMENT 

Continutul adaptat la context si la platforma devine in acest caz solutia. Iar cele mai eficiente tipuri de marketing de continut sunt, potrivit advertiserilor: mailing-ul direct, mesajele in social media, video-urile, stirile si articolele despre brand.

Cele mai credibile site-uri de continut sunt considerate:  cele de stiri, in care au incredere 51% dintre respondentii studiului “2013 Digital Influence Report” al Technorati Media, Facebook, ales de 32% dintre cei care au raspuns sondajului, site-urile de retail, indicat de 31% dintre subiecti.