Studiu: Brandurile, incotro? Trenduri digitale pentru prima parte a anului
Batalia brandurilor pentru a castiga atentia si implicarea consumatorilor se da tot mai mult pe un nou teren. O arata un raport recent al americanilor de la emarketer.com.
Intr-o lume tot mai mobila, a utilizatorilor inarmati cu smartphone-uri si tablete, cu acces la internet mobil si intotdeauna activi in retelele sociale, brandurile incep sa atace micile ecranele prin asa zisele paid media. Este vorba despre prezenta lor pe site-urile de continut adaptate device-urilor mobile, dar si pe aplicatiile Facebook sau Twitter care se pozitioneaza tot mai mult si pe mobil ca “ad networks”.
Iar ecuatia pe care trebuie sa o rezolve marketerii in aceasta situatie este cum sa creeeze si sa creasca rata de engagement a utilizatorilor prin: DEVICE + PLATFORMA + ACTIVITATE + COTINUT + CONTEXT = ENGAGEMENT
Continutul adaptat la context si la platforma devine in acest caz solutia. Iar cele mai eficiente tipuri de marketing de continut sunt, potrivit advertiserilor: mailing-ul direct, mesajele in social media, video-urile, stirile si articolele despre brand.
Cele mai credibile site-uri de continut sunt considerate: cele de stiri, in care au incredere 51% dintre respondentii studiului “2013 Digital Influence Report” al Technorati Media, Facebook, ales de 32% dintre cei care au raspuns sondajului, site-urile de retail, indicat de 31% dintre subiecti.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS