Cele mai tari marci auto pe Facebook: 70.000.000 de fani. Acelasi brand, pe locul I in Romania si afara
Nemtii sunt stapanii like-urilor cu 6 pozitii in TOP 10. Compania care vinde cel mai mult in lume e pe ultimul loc.
Ultrafenomen online la ora actuala si probabil cel mai important din istoria internetului, Facebook-ul a ajuns de la distractie la industrie de bani, promovare si vanzare.
Este unealta indispensabila a business-ului modern. Paginile tuturor brandurilor care cred in Facebook fomeaza o piata virtuala in care se aplica aproape total regulile pietelor fizice: oferta-cerere, promovare, controlul calitatii, vanzare si postvanzare, tot ce tine de produse si servicii conexe.
Marcile de masini si-au construit si ele pagini de FB si rapid au devenit teritorii de infotainment pentru fani si pentru clienti. Dincolo de sigla, comunicarea unui brand trebuie sa-si tina in permanenta fanii activi si incep sa investeasca bani multi in component online pentru produse dedicate (ex: aplicatii).
In momentul de fata, TOP 20 este ocupat de marile companii auto din lume, asa cum e si normal. Renumele si inertia lui conteaza foarte mult in constiinta utilizatorului online. Totusi, renumele nu inseamna automat TOP 5 sau TOP 10 – cele mai importante pozitii intr-un clasament.
BMW este pe locul I la nivel mondial cu 12.65 mil. prieteni. Pe doi este Ferrari, la un million de like-eri diferenta. Pe locurile 3,4,5 si 6 sunt marci administrate de board-uri germane (Mercedes, Audi, Porsche, Lamborghini, cu 9.5, 6.4, 5, respectiv 4.85 mil. fani).
Pozitiile 7-10 sunt dominate de americani, cu Ford Mustang, Harley Davidson si Chevrolet Camaro. Pe 9 este Mini cu 3.7 mil. fani.
In jumatatea de jos a topului 20 sunt, in ordine descrescatoare, Jeep, Honda si Aston martin (intre 2 si 2.9 mil fani), apoi Lexus, Ford, Chevrolet, Jaguar, Dodge VW si Toyota (intre 1.3 si 1.8 mil. fani).
In TOP 10 pe Romania, conform facebrands, tot BMW e pe primul loc (245.000 de fani), urmata la 10.000 de fani distanta de Renault. Dacia are 128.000 de fani, Nissan – 76.000, Volkswagen – 73.000, Citroen – 67.000, Hyundai – 57.000, Skoda si Ford – 48.000 si Toyota – 46.000. La noi, topul se rupe intre Renault si Dacia (locurile 2-3), chiar daca sunt branduri asociate prin alianta de productie. Toate paginile de FB externe Dacia se apropie de 550.000 de fani.
La paginile de Facebook globale, ecartul dintre Mercedes si restul lumii este gigantic, mai ales ca urmatoarea in TOP este Audi. Mercedes are cu 50% mai multi fani decat concurenta directa (9.5 mil. Vs. 6.3 mil.).
Toyota este pe acelasi ultim loc in ambele topuri (mondial si romanesc).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS