Cel mai mare brand auto din istorie a pierdut marea batalie cu Audi, dupa 22 de ani de suprematie
Razboiul civil dintre cei mai mari producatori de masini continua in Germania, fara menajamente si fara favoritisme. E o lupta pe viata si pe moarte, care poate fi asociata cu intrecerea dintre cei mai buni. Iar cei mai buni s-au intrecut dintotdeauna la Olimpiade, inca din 776 i.Hr.
Primele jocuri olimpice moderne au fost in 1896, la doi ani dupa ce baronul Pierre de Coubertin a infiintat Comitetul Olimpic International.
De atunci pana azi, o data la 4 ani e organizata Olimpiada de vara. Singurele intreruperi au fost in 1916, ’40 si ’44 din cauza celor doua Razboaie Mondiale. Jocurile Olimpice de Iarna au inceput in 1924 si au respectat periodicitatea de ¼ ani simultan cu anii de organizare ai olimpiadelor de vara. Asta pana in 1992, ultimul an in care s-au desfasurat simultan. Acum se intercalaeaza la doi ani.
De 22 de ani, Mercedes era principalul si singurul furnizor de masini pentru staful si delegatiile Comitetului Olimpic International. Din 2013, Audi este noul brand care a preluat contractual pe urmatorii 4 ani, in care vor prinde Olimpiadele de Iarna de la Soci (Rusia 2014) si pe cea de vara din Rio (2016).
Pentru Olimpiada din Anglia 2012, BMW a avut un contract aparte, separat pentru transportul care a tinut de organizarea stricta a jocurilor la fata locului. Mercedes a fost insa marca auto care s-a ocupat de Comitetul Olimpic International.
Audi mai are contracte cu federatiile olimpice ale Germaniei, Finlandei, Rusiei si Elvetiei. Nemtii vor participa la flota COI din Lausanne cu 40 de masini, de la modele A1 pana la A8L (versiunea mai lunga cu 13 cm) si chiar masini hibride (Q5 si A8).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS