Alianta intre Discovery si National Geographic, in Romania: isi vor vinde impreuna publicitatea
Biroul Discovery din Romania va gestiona vanzarile de publicitate pentru televiziunile concurente National Geographic Channel si Nat Geo Wild din aceasta piata, din ianuarie 2015, transmite Mediafax.
Discovery Networks, Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), divizie a Discovery Communications, si FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, au anuntat luni incheierea parteneriatului pe zona de publicitate.
"Prin adaugarea portofoliului de canale Fox la oferta noastra comerciala, devenim solutia unica pentru toti clientii care investesc in publicitatea pe canale premium, ce vizeaza segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport si National Geographic Channel sunt destinatiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte cautat de toti clientii de publicitate. In acelasi timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild si Animal Planet in acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficienta de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsa ca aceasta combinatie formata din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adauga experienta echipei locale de vanzari, respectiv brandurile si publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o oferta fara egal pentru clientii de publicitate", a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.
"Nat Geo Channel si Nat Geo Wild sunt marci puternice, cu o pozitie de varf pe piata din Romania si sunt cu adevarat indragite de public. Posibilitatea oferita prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clientilor din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri si sectoare de public", a adaugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing.
Acest parteneriat reprezinta "un pas important in dezvoltarea Discovery in Romania si o excelenta oportunitate de crestere pentru piata locala de publicitate", se arata intr-un comunicat.
Publicul larg al National Geographic Channel si Nat Geo Wild va aduce de asemenea pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban. Aceasta consolidare genereaza o cota de audienta totala de 2,24% pe segmentul televiziunilor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar in crestere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin si pe cel comercial general.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS