Discovery vrea sa cumpere televiziunile din Olanda ale grupului SBS Broadcasting, detinut de Sanoma
Compania Discovery Communications este interesata sa cumpere cele trei televiziuni detinute de grupul SBS Broadcasting in Olanda.
Compania SBS Broadcasting din Olanda - care este detinuta de Sanoma Publishing (doua treimi din actiuni) si de compania de productie Talpa a magnatului de media olandez John de Mol (o treime din actiuni) - detine in prezent trei televiziuni: SBS 6 (care difuzeaza programe de divertisment, filme, seriale si sport), Net5 (transmite filme si seriale) si Veronica (programe de divertisment, filme de actiune americane etc.), potrivit broadbandtvnews.com, citat de Mediafax.
"Surse bine informate" au declarat pentru cotidianul olandez De Telegraaf ca grupul Discovery Communications este interesat sa cumpere operatiunile din Olanda ale SBS Broadcasting.
Anul trecut, magnatul de media olandez John de Mol a facut o oferta de 373 de milioane de euro pentru a prelua actiunile detinute de Sanoma in SBS, insa compania - care la nivel international detine mai multe operatiuni in presa scrisa - a declarat ca nu este interesata sa vanda.
Potrivit De Telegraaf, situatia nu s-a schimbat. "Strategia noastra se adreseaza consumatorilor de media din Finlanda si Olanda si acest lucru nu s-a schimbat", a declarat un purtator de cuvant al Sanoma. La randul lor, reprezentantii companiei Talpa au spus: "Actiunile noastre nu sunt de vanzare".
In ultimii doi ani, grupul Discovery Communications a facut mai multe achizitii importante, la nivel international. In decembrie 2012, Discovery Communications a anuntat incheierea unei intelegeri definitive pentru cumpararea de la ProSiebenSat.1, pentru o suma de aproximativ 1,7 miliarde de dolari, a operatiunilor SBS Nordic, care includ 12 televiziuni si 19 posturi de radio din Norvegia, Suedia, Danemarca si Finlanda.
De asemenea, Discovery Communications a finalizat in acest an preluarea pachetului majoritar de actiuni al Eurosport International, cel mai mare grup media de sport din Europa, adaugand astfel in portofoliu sase noi televiziuni (Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific si Eurosportnews).
Pe 2 iunie, Discovery si-a marit participatia in cadrul Eurosport de la 20% la 51%, devenind astfel actionar majoritar, ca parte a unui parteneriat strategic cu TF1 Group, care a inceput in decembrie 2012. Totodata, Discovery Communications a cumparat anul trecut compania Switchover Media din Italia, care detine cinci televiziuni, in urma acestei achizitii, Discovery devenind cel de-al treilea cel mai important jucator de pe piata de televiziune italiana, dupa cum relata in ianuarie 2013 variety.com.
Discovery Networks Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, cea mai importanta companie de televiziuni Pay-TV din lume, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonati in peste 220 de tari si teritorii.
In Romania, Discovery Networks distribuie in prezent mai multe televiziuni, intre care Discovery Channel, TLC, Animal Planet si Animal Planet HD.
Mai multe despre:
#Discovery#mass media
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS