Tranzactia trebuie sa primeasca aprobarea autoritatilor de reglementare si este de asteptat sa se finalizeze in prima parte a anului 2013.  Achizitia intareste pozitia Discovery pe piata audiovizualului din tarile scandinave, care isi extinde astfel portofoliul ce va include pentru prima data si programe de divertisment de interes general, programe de fictiune si  sportive. 

Potrivit lui David Zaslav, presedinte si CEO al Discovery Communications, achizitionarea SBS Nordic va permite extinderea Discovery in regiunea nordica, care este una dintre "cele mai stabile piete de televiziune din lume".

SBS se afla pe locul al doilea in ceea ce priveste operatiunile sale TV in Norvegia, unde detine patru retele, care au o cota de piata de 34%, pe locul al treilea in Suedia, unde detine doua retele de televiziune si o cota de piata de 22%, si pe locul al treilea in Danemarca, unde detine patru retele si o cota de piata de 19%. Operatiunile SBS Nordic includ si doua retele de televiziune in Finlanda.

Achizitia SBS Nordic este o continuare a strategiei Discovery din ultimii 20 de ani, prin care compania a investit in dezvoltarea sa la nivel international.

In prezent, Discovery include 153 de retele in 217 tari si teritorii, dupa cum a declarat Mark Hollinger, presedinte si CEO al Discovery Networks International.  Discovery Communications este una dintre cele mai importante companii din lume in domeniul programelor documentare, avand peste 1,8 miliarde de abonati in 217 tari si teritorii. In Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa, Discovery distribuie 14 branduri, traduse in 27 de limbi si care ajung la 244 milioane abonati din 118 tari. 

Discovery va prelua 20% din grupul Eurosport, pentru 170 de milioane de euro - oficial 

Discovery Communications a anuntat tot vineri ca va prelua si 20% din grupul Eurosport, detinut de compania media franceza TF1, pentru o suma de 170 de milioane de euro. Alianta dintre cele doua companii ar urma sa fie fie semnata in urmatoarele saptamani. 

Potrivit comunicatului de vineri al Discovery Communications, alianta strategica dintre Discovery si TF1 este menita sa "creeze valoare" pentru ambele companii, in "trei domenii-cheie".  Primul aspect vizat de aceasta alianta este dezvoltarea Eurosport. Un parteneriat intre Eurosport, singura televiziune de sport paneuropeana, si compania Discovery Communications va avea un efect pozitiv mai ales la nivel european, in privinta continutului (programe sportive, de divertisment, documentare), dar si a crearii unor noi oportunitati (expansiune pe noi piete, lansari de noi produse etc.), se spune in comunicatul Discovery.

Discovery ar urma sa devina actionar si in televiziunile TV Breizh, Ushuaia TV si Stylia, detinute de TF1. Initial, Discovery ar urma sa preia 20% din aceste canale pentru 14 milioane de euro (18,2 milioane de dolari), insa isi va putea creste participatia la aceste televiziuni pana la 49%.  De asemenea, alianta dintre Discovery si TF1 deschide calea pentru dezvoltarea productiei de emisiuni si documentare la nivel international, prin intermediul TF1 Production, una dintre principalele companii de productie din Franta.