AKTA intră pe piaţa telefoniei mobile, din 15 august, cu abonamente care pornesc de la 2 euro lunar
Telefon, smartphone
Digital Cable Systems (DCS), operator telecom prin cablu care operează sub brandul AKTA, intră din 15 august pe piaţa telefoniei mobile doar cu abonamente, care pornesc de la 2 euro pe lună, a anunţat compania.
Pentru furnizarea de servicii de telefonie mobilă, care vor fi disponibile numai sub formă de abonament, DCS a semnat cu Telekom Romania Mobile Communications un contract de tip MVNO, a precizat compania.
"Serviciile de telefonie mobilă vor completa setul de servicii de comunicare pe care-l oferim clienţilor noştri: televiziune, internet şi telefonie fixă. Vom avea în continuare o politică de investiţii dinamică, axându-ne pe dezvoltarea unor servicii complementare infrastructurii pe care o operăm deja”, a afirmat directorul general al Digital Cable Systems, Dinu Malacopol, potrivit News.ro.
Abonamentele pentru serviciile de telefonie mobile pornesc de la 2 euro pe lună, unele dintre pachete urmând să conţină minute incluse atât la nivel naţional cât şi în roaming precum şi acces internet mobil naţional.
“Oferta noastră pentru serviciile de telefonie mobilă este gândită pornind de la specificul nişei pe care operăm deja cu servicii de cablu, internet şi telefonie fixă, şi se adreseză nevoilor consumatorilor de servicii de telecomunicaţii din zonele rurale şi urban mici. Configuraţia exactă a pachetelor va fi anunţată în momentul lansării”, a spus directorul de marketing în cadrul DCS, Dan Voicu.
AKTA este brandul sub care operează Digital Cable Systems SA, companie care furnizează, încă din 2005, servicii de televiziune prin cablu, internet şi telefonie clienţilor rezidenţiali si de business.
Compania DCS este controlată de fondul de investiţii PineBridge, deţinut de grupul de investiţii Pacific Century Group. PineBridge a încercat de mai multe ori în ultimii ani să vândă compania, dar fără succes, potrivit informaţiilor din piaţă.
În 2016, DCS a înregistrat o cifră de afaceri de 175,7 milioane lei (39 milioane euro) şi pierderi de 18,6 milioane lei, având 1.335 de angajaţi, arată bilanţurile depuse la Ministerul Finanţelor.
Compania operează, cu preponderenţă, în mediul rural şi în oraşele mici, având ca arie de acoperire peste 3.000 de localităţi din 35 de judeţe.
Pe acelasi subiect: