Se pare ca Marissa Mayer a gandit prima pagina a yahoo.com o combinatie intre Google si  Facebook.     

Va fi asemanatoare cu Google, in sensul ca userii vor merge acolo pentru a gasi linkuri care sa-i duca in alta parte. Speranta este insa ca se vor si intoarce penrtru mai mult.

Va semana cu Facebook pentru ca va genera "News Feed," un element de design care a devenit o emblema a site-urilor moderne ca Twitter, Facebook, Google+ si Quora.   

Sursa a mai spus ca pagina va genera social content, feed-uri de la site-urile de continut de pe intregul Internet si va oferi "open API" pentru cine vrea sa dezvolte aplicatii pentru cei 170 de millioane de useri activi zilnici ai Yahoo!.

Planul lui Mayer este sa transforme homepage-ul yahoo.com intr-o "platforma", scrie Business Insider.

Sursa repsectiva a mai adaugat ca aceste concepte sunt controversate si captivante, in acelasi timp, pentru actualii executivi ai companiei. Captivante pentru ca toti sunt de acord ca pagina trebuie modernizanta. Controversate pentru ca yahoo.com foloseste acum homepage-ul pentru a trimite catre propriile produse, facandu-le castigatoare oricum chiar daca pe cont propriu nu ar fi reusit. Schimband asta, Mariss Mayer isi va asuma un risc urias, a mai dezvaluit sursa apropiata multora din companie.