TVR vrea sa lanseze doua noi canale si sa creeze un departament de business, care sa dezvolte online-ul si sa vanda arhiva
TVR. Sursa foto: Mediafax
TVR intentioneaza sa lanseze doua noi canale, unul educativ si unul meteo, in contextul tranzitiei la televiziunea digitala terestra, care trebuie implementata pana in 2015 de Societatea Nationala de Radiocomunicatii (SNR), a declarat Gabriel Grecu, directorul general al SNR, citat de Mediafax.
Societatea Nationala de Radiocomunicatii a castigat trei multiplexuri nationale, in luna iunie, in urma unei licitatii organizate de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), contra sumei de 1.020.002 euro. Astfel, SNR trebuie sa implementeze strategia de tranzitie la TV digitala, care prevede ca emisiile terestre analogice se vor incheia pe 17 iunie 2015.
Potrivit lui Gabriel Grecu, pe primul multiplex vor intra canalele libere la retransmisie ale Televiziunii Romane. Insa, intrucat primul multiplex are capacitatea de a gazdui 14 canale, iar TVR are doar 5 (TVR 1, TVR 2, TVR HD, TVR International si TVR News), Televiziunea Romana si Societatea Romana de Radiocomunicatii se gandesc sa lanseze doua noi canale - unul educativ si unul de meteo -, asa cum exista la nivel international, a mai spus Gabriel Grecu.
Prezent la evenimentul International Digital Forum, Lucian Romascanu, consilierul presedintelui-director general al TVR, Stelian Tanase, a confirmat existenta unor discutii in sensul lansarii acestor doua noi canale.
"Discutiile sunt la inceput, dar, cu certitudine, daca va rezulta un beneficiu pentru toate partile implicate, TVR are resursele sa produca asemenea canale. Pot fi foarte ieftine si sustinute", a spus Lucian Romascanu.
El a precizat ca aceste doua canale - unul educativ si unul de meteo - "sunt exemple" de televiziuni care ar mai putea fi incluse pe multiplexul 1, pe care, din 17 iunie 2015, vor emite toate canalele libere la retransmisie ale televiziunii publice.
Romascanu a mai spus ca Societatea Romana de Televiziune (SRTv) vrea sa infiinteze un departament de business, care sa dezvolte Televiziunea Romana in online, sa creasca numarul de persoane care se ocupa de vanzarea de publicitate si sa exploateze financiar Arhiva televiziunii publice.
"Noi incercam sa dezvoltam zona de new business. Vom repropune Consiliului de Administratie infiintarea unui departament de business, in care zona de online, Video-on-Demand si de monetizare a Arhivei reprezinta o directie strategica (...) Suntem convinsi ca avem o mina de aur si vrem sa o ducem catre public si sa si castigam bani din asta", a spus Lucian Romascanu.
Potrivit acestuia, exista intentia crearii unui departament de marketing si comunicare, "care sa se ocupe exclusiv de partea aceasta si care sa integreze toate serviciile necesare". "Si ne propunem sa avem un departament comercial care va avea si sectorul de vanzare de publicitate bine completat cu personal. Si, de asemenea, intentionam sa avem si o zona de business care sa se ocupe de monetizarea unor servicii in care TVR exceleaza, de productie, de studiouri s.a.m.d., de monetizare a Arhivei TVR", a afirmat Lucian Romascanu.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS