Oamenii din spatele unor jocuri online spectaculoase vin la ICEEfest
Pe langa mari companii si branduri ale Internetului – Google, Facebook, Yahoo, Microsoft, Skype, Youtube etc – si agentii digitale cunoscute in toata lumea, ICEEfest aduce la Bucuresti si o parte din lumea spectaculoasa a jocurilor, muzicii si aplicatiilor pentru mobil.
Cu peste 300 de milioane de jucatori inregistrati in cele peste 20 de “lumi” online, Gameforge este o forta a industriei de gaming.
Populari in regiune cu jocuri precum AION, Metin 2 sau RaiderZ, Gameforge e reprezentat chiar la nivel CEO de Carsten van Husen care va vorbi pe scena principala ICEEfest despre cum poti ajunge de la zero in topul jocurilor multiplayer online.
Cu 18 milioane de playeri inregistrati, parte a Ubisoft, Nadeo este o alta companie care va fi reprezentata de Jerome Chatelain, Live Operations Director. El va aborda un subiect extrem de interesant: cum jocurile electronice se transforma in sport cu public si meciuri pe stadioane reale. Nadeo este producatorul unor jocuri populare printre gamerii din Romania si regiune, precum TrackMania.
Sesiunea dedicata spectaculoasei lumi a jocurilor si aplicatiilor mobile, realizata in parteneriat cu Computergames.ro, va avea loc in ziua a 2-a a evenimentului care are loc saptamana viitoare, intr-o sesiune foarte asteptata in care vor mai vorbi reprezentanti ai zonei mobile si gaming a Facebook precum si ai cunoscutului serviciu muzical DEEZER.
ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) este noul brand sub care evenimentul local RoNewMedia a abordat piata marilor evenimente din domeniul tehnologiei si industriei digitale din regiune.
Editia din 2013 se va desfasura pe 6 si 7 iunie la Grand Cinema Digiplex din Baneasa shopping City. Intrarea se face pe baza de bilet. Pot fi achizitionate bilete de o zi (90 euro pentru ziua I sau II), bilete pentru anumite sectiuni ale evenimentului (Stars of the Internet | IAB MIXX Awards | Party – prima zi – 5 euro, Stand Up Comedy Show & Viral Movie Night – ziua a II-a – 5 euro, Great Mobile Ideas Workshop cu Tom Eslinger – 30 euro) sau abonamente full care permit accesul vizitatorilor in ambele zile ale festivalului. Cei care vor opta pentru varianta full vor putea castiga un abonament anual pentru publicatiile Ziarul Financiar si Business Magazin, al carui pret depaseste 130 euro.
Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com.
Pe acelasi subiect: