General Motors revine, dupa un an, la publicitatea pe Facebook, pentru promovarea modelului Chevrolet Sonic
General Motors (GM) revine la publicitatea pe Facebook, in cadrul unei strategii de marketing pe aplicatii mobile, la un an dupa ce anuntase ca renunta la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online, provocand temeri ca si alte companii vor proceda la fel, transmite Bloomberg, preluat de Mediafax.
Anunturile publicitare ale GM pe aplicatiile mobile si site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic, a anuntat grupul american.
Facebook a introdus noi instrumente si servicii pentru atragerea utilizatorilor si implicit a furnizorilor de publicitate.
Decizia GM din luna mai a anului trecut de a renunta la publicitatea pe Facebook a provocat temeri investitorilor ca si alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea General Motors scoate in evidenta eforturile directorului general al Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile sa se promoveze pe serviciile mobile.
"Am discutat permanent cu GM in ultimele 12 luni si suntem incantati ca a revenit la promovarea pe Facebook", a declarat Adam Isserlis, purtator de cuvant al Facebook.
Compania a lansat serviciul de publicitate mobila in martie 2012, pentru a profita de numarul tot mai mare al utilizatorilor care ii acceseaza aplicatiile prin dispozitive wireless. Peste 60% din cei 1,1 miliarde de membri folosesc serviciul Facebook prin internmediul smartphone-urilor si tabletelor.
La sfarsitul trimestrului al patrulea al anului trecut, 23% din veniturile din publicitate ale Facebook erau obtinute prin aplicatii mobile, fata de 14% in trimestrul al treilea.
Totusi, Facebook este in urma Google, care ar putea atrage 57% din piata americana a publicitatii mobile, pana in 2015, potrivit EMarketer. Decizia GM "arata un lucru: Nimeni nu poate ignora Facebook", a spus Thilo Koslowski, analist la compania de analiza a pietei Gartner.
In 2011, GM a cheltuit 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, a declarat anul trecut o sursa apropiata situatiei.
Pe acelasi subiect: