Ambitiosul plan de lansare al brandurilor globale BBC Worldwide vine ca urmare a recentului debut BBC Earth si al brandului de divertisment factual BBC Brit in Polonia - care va transmite, de asemenea, si in tarile nordice - si BBC First, un program de televiziune tip drama lansat in Australia in luna august a anului trecut.

BBC Earth difuzeaza continut premium non-fiction, de la serialele uimitoare de istorie a naturii pentru care reteaua BBC este recunoscuta la nivel mondial pana la documentare explozive, pline de adrenalina, care ofera perspective noi si surprinzatoare asupra planetei. Titlurile de lansare includ "Life Below Zero", "Life Story", "Human Universe" si "Operation Wild".

Incepand cu luna aprilie, BBC Knowledge devine BBC Earth, beneficiind de o investitie sporita in continut nou si difuzat in premiera. Lansarile viitoare ale noului brand global vor fi comunicate la momentul potrivit.

BBC Earth este un brand factual global care isi propune sa inspire publicul din Marea Britanie si din intreaga lume cu peisaje, povesti si personaje incredibile din lumea naturii. Din punct de vedere comercial si international, brandul este gestionat de BBC Worldwide, divizia comerciala a BBC.

Inca de la lansare, brandul s-a dezvoltat prin mai multe platforme de televiziune, evenimente live, social media, atractii turistice, lansari si proiectii in cinematografe si online pe BBC.com. Din 2015, brandul BBC Earth va lansa la nivel international o serie de programe noi, menite sa-i ofere publicului continut factual premium.

BBC Worldwide este principala divizie comerciala a British Broadcasting Corporation (BBC). Viziunea sa este de a creste brandurile, publicurile, incasarile si reputatia BBC in lume. Acest lucru este atins prin investitiile in continut si prin comercializarea si difuzarea acestuia de catre BBC la nivel global, in acord cu standardele si valorile BBC. De asemenea, business-ul promoveaza la nivel global creativitatea britanica.

Intre 2013-2014, BBC Worldwide a generat profituri de 157,4 milioane de lire sterline, vanzari de 1.042,3 milioane si a returnat 173,8 milioane de lire sterline catre BBC.