Andreea Boaca este noul Director General al agentiei iLeo
Andreea Boaca a devenit de la inceputul acestui an Director General al agentiei digitale iLeo, urmand ca Mugur Patrascu sa ocupe in continuare functia de Managing Partner iLeo. Inainte sa preia noua pozitie, Andreea a fost Brand Communication Director in cadrul agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, a anuntat compania.
“Ma simt onorata ca mi s-a oferit oportunitatea de a face parte din echipa iLeo, o echipa pe care o cunosc foarte bine si cu care am colaborat in nenumarate proiecte cu rezultate foarte bune. Echipa iLeo este puternica si profesionista, pregatita pentru dezvoltarea rapida si continua schimbare a mediului digital. Pentru mine, dupa mai bine de 11 ani petrecuti alaturi de Leo Burnett, este momentul perfect pentru o noua provocare, pe care, cu sprijinul lui Mugur si al intregii echipe iLeo, voi incerca sa o tranform intr-un succes”, a declarat Andreea Boaca, intr-un comunicat de presa.
In calitate de Director General iLeo, Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agentiei concentrandu-se cu precadere pe profesionalizarea echipei, cresterea relatiei cu clientii actuali, imbunatatirea si consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare si mentinerea pozitiei de varf a iLeo pe piata comunicarii digitale de la noi. iLeo detine resurse si know-how pentru a realiza produse performante pe mediile sociale, web, mobile, de relatie cu oamenii si performance marketing.
"Sunt foarte bucuros ca Andreea a acceptat sa se alature iLeo si sunt convins ca impreuna vom duce mai departe spiritul iLeo intr-o zona de servicii extinse pentru clienti cu solicitari complexe din perspectiva resurselor si produsului de comunicare. Totodata, pentru perioada urmatoare, am decis sa imi impart aceste atributii cu alta provocare: cresterea specializarilor digitale in cadrul grupului Leo Burnett si dezvoltarea armonioasa a celor 3 companii in care sunt direct implicat: Breeze Mobile, 8team si Orasul Meu”, a adaugat Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.
Andreea Boaca (38 de ani) are 13 ani de experienta in publicitate si comunicare, din care ultimii 12 in cadrul grupului Leo Burnett. In cadrul agentiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la pozitia de Brand Communication Executiv, a preluat in timp responsabilitati profesionale si manageriale tot mai mari, ultima pozitie detinuta fiind cea de Brand Communication Director. S-a implicat direct si activ la nivel de strategie, supervizare si implementare pentru campaniile clientilor strategici ai agentiei. Cea mai lunga colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an in cadrul festivalurilor precum Effie Romania si Euro Effie. In tot acest timp a acumulat o vasta experienta in abordari 360 ale campaniilor (atat offline, cat si online).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS