V-a intarziat avionul mai mult de 2 ore? Compania aeriana va despagubeste
“Asigurare de intarziere”, asa se numeste noul serviciu introdus pe piata de compania aeriana low-cost, Wizz Air. Functioneaza destul de simplu: in cazul in care avionul are o intarziere mai mare de doua ore, veti primi suma de 420 de lei pe care sa-i utilizati apoi in cumpararea de alte bilete de avion sau servicii oferite de companie.
„Asigurarea de intarziere este cu adevarat un serviciu inovativ. Reprezinta garantia calitatii zborurilor Wizz Air si acopera toate tipurile de intarziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se afla in controlul Wizz Air, cum sunt conditiile meteo nefavorabile sau grevele” a declarat Natasa Kazmer, director corporate communication si Public Affaris Wizz Air.
Asigurarea de intarziere poate fi achizitionata foarte usor, online, in momentul rezervarii biletului sau ulterior, folosind optiunea de adaugare a unui nou serviciu pe wizzair.com sau prin call-center-ul local, cu pana la doua zile inaintea plecarii. Atentie, insa! Tariful acestui serviciu este de 42 lei/pe zbor/pasager.
“Pentru a putea folosi asigurarea de intarziere, pasagerii trebuie sa aiba un cont Wizz Air, care se creaza automat de sistem in momentul inregistrarii pe site-ul wizzair.com, iar zborul sa aiba o intarziere de doua sau mai multe ore fata de ora programata de aterizare. Creditul de 420 RON va fi transferat automat in contul pasagerului inregistrat in curs de 7 zile de la intarzierea zborului si este valabil pentru un an de la primirea sumei”, se arata in documentul companiei.
Pe acelasi subiect: