Wizz Air introduce tariful unic pentru bagajul de cala
Pasagerii Wizz Air vor achita, de joi, un tarif unic pentru bagajul de cală, de 63 de lei pe bagaj daca fac plata odata cu rezervarea biletului, sau de 126 de lei daca achita taxa in aeroport, compania renuntand astfel la stabilirea cuantumului in functie de greutatea bagajului.
Totodata, compania low-cost va modifica greutatea maxima admisa, de la 15 la 32 de kilograme.
In prezent, greutatea maxima admisa pentru un bagaj de cala este de 15 kilograme, iar taxa variaza in functie de greutatea bagajului si modalitatea de plata (on-line sau la aeroport).
De la 1 aprilie, pasagerii companiei vor putea transporta maximum trei bagaje de cala, fiecare cu o greutate de 32 de kilograme.
Taxa pentru bagajul de cala va fi de 63 de lei pe fiecare bagaj, daca se alege optiunea de cala in momentul rezervarii biletului, si 126 de lei daca taxa se achita in aeroport.
In ceea ce priveste bagajul de mana, greutatea maxima admisa este de 10 kilograme, iar pasagerii care vor depasi greutatea mentionata vor plati o taxa de 252 de lei.
“Masurile sunt menite sa vina in ajutorul pasagerilor, permitandu-le sa calatoreasca cu un bagaj de cala mai mare, de pana la 32 de kilograme. In ceea ce priveste transportul bagajului de mana, regulile nu se modifica. Doar persoanele care vor depasi zece kilograme vor plati o taxa de 252 de lei, iar bagajul va fi inregistrat la cala. Se incearca evitarea situatiei in care pasagerii incearca sa calatoreasca cu un bagaj de mana mai mare de zece kilograme, care ar trebui să fie lasat in mod normal la cala. Va fi acceptat un numar maxim de trei bagaje de cala pentru fiecare pasager", a declarat purtatorul de cuvant al companiei Wizz Air, Daniel Amzar.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS