Romania ar castiga peste 40.000 de turisti, in urma situatiei tensionate din Crimeea
Mai multe nave de croaziera au "sters" din traseul lor orase ca Odessa si Yalta, considerate mult prea periculoase si le-au inlocuit cu Varna sau Constanta. Problema este ca noi nu reusim sa le captam interesul strainilor, care nu gasesc nici macar pliante turistice. Asa ca americanii, nemtii sau francezii care coboara de pe vapoarele luxoase raman cu un gust amar dupa popasul pe tarmul nostru.
Nava de croaziera Sinfonia a acostat, in aceasta dimineata, in portul Constanta, avand la bord 1.400 de pasageri din Germania si Statele Unite.
De la bordul navei dotate cu 10 piscine, 8 restaurante si cazinouri, turistii care au dat si 2.000 de euro pe croaziera au nimenit in santierul de pe faleza romaneasca. S-au chinuit sa treaca de bolovani si gropi, pentru a face macar cateva poze. Si pentru ca nu au gasit magazine de suveniruri, unii au luat ca amintire pietricele de pe marginea drumului.
Ospitalitatea romaneasca le va ramane intiparita in minte turistilor straini, mai ales dupa ce au socializat prin semne cu muncitorii si au primit in dar pufuleti.
Rataciti prin oras, la primul raft cu reviste si brosuri, strainii au sperat sa gaseasca o harta a Constantei, dar ghinion. Pentru cateva grupuri de turisti au existat si ghizi, care s-au aratat chiar mai revoltati decat strainii. Iar ca sa ajunga la Cazino, turistii au fost intampinati de un indicator uman.
In topul preferintelor turistilor se afla excursia care include, pe langa un tur al Constantei, si o degustare de vinuri la o crama din judet, dar si un program de dansuri populare. Fiecare turist a platit pentru aceasta excursie 60 de euro.
Acesti bani nu ar fi ajuns la noi in tara daca mai bine de 40 de nave de croaziera nu ar fi renuntat la escalele din Odessa si Yalta. Daca stim cum sa-i distram, turistii ar putea lasa in Romania minimum 100 de euro, fiecare. Pana la sfarsitul sezonului, alte 86 de astfel de croaziere vor include in traseu orasul Constanta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS