Ceasurile, in topul obiectelor cumparate de barbati. Reprezentantii marilor companii dezvaluie tendintele noului sezon
Daca despre doamne sa stie ca nu pot rezista unei perechi noi de pantofi, domnii nu se pot desparti in schimb de un accesoriu pe care il pot purta ani de zile, indiferent de ocazie. Ceasurile se afla si anul acesta in topul obiectelor cumparate de barbati, asa ca reprezentantii marilor companii au dezvaluit tendintele noului sezon.
Chiar daca criza economica i-a determinat pe americani sa faca economii, producatorii de ceasuri de lux spun ca domnii nu renunta niciodata sa investeasca intr-un accesoriu care nu se va demoda niciodata.
"Cred ca ceasurile scumpe fac parte din categoria accesoriilor care isi pastreaza valoarea pentru colectionari, poate chiar mai mult decat anumite obiecte de arta, vinuri sau cartonase de baseball", spune Thomas Blumenthal, reprezentant magazin de ceasuri.
In fiecare sezon, pe langa modele clasice, domnii pot alege si cateva variatii in trend.
"Sezonul acesta vedem foarte multe modele pe alb si negru, in stilul Art Deco, dar si modele cu anumite combinatii de culori. In trend sunt si combinatiile de metale pretioase, pe care pana acum le puteam admira doar la cesurile doamnelor", spune Carole Dixon, reprezentant Asociatia bijutierilor din California.
Iar extravaganta doamnelor care strang in dressing zeci sau chiar sute de pantofi este uneori intrecuta de pasiunea domnilor pentru ceasurile de lux.
"Sunt niste accesorii extrem de functionale. Sunt distractive si reprezinta o carte de vizita, o extensie a personalitatii tale. Iar trendurile in lumea ceasurilor sunt ca in lumea automobilelor, apar modele noi la fiecare 10 secunde", a declarat Michael Sikov, colectionar.
Iar din colectia unui pasionat de ceasuri nu pot lipsi marci precum Hublot, Omega sau Tissot. Daca pentru unii domni eleganta este elementul cheie al unui accesoriu, pentru altii cel mai important ramane confortul.
Un alt trend apreciat de domni este cel al ceasurilor cu mecanismul de functionare la vedere, lansat de Omega si a carui imagine este nimeni altul decat Daniel Craig, cel care ii da viata agentului 007. La polul opus, un alt jucator puternic, Rolex, propune pentru acest sezon ceasuri cu cadrane mari, colorate.