Cat costa cel mai scump accesoriu de business. Lucruri fascinante despre apetitul schimbator pentru ceasurile de lux FOTO
Ceasurile de lux nu reprezinta simple accesorii, ci adevarate piese de arta construite in sute de ani de tehnologie. Preferintele consumatorilor pentru ceasuri se schimba insa odata cu evolutia modei si a stiintei. Compania de cercetare Digital Luxury Group a realizat recent o analiza a industriei ceasurilor de lux, noteaza Business Insider.
Analiza a fost intocmita pe un esantion de circa un miliard de consumatori. Raportul arata ca, anul trecut, cererea pe segmentul de lux a fost, pentru prima oara, mai mare in China (24,89%) decat in Statele Unite ale Americii (21,23%).
La polul opus, cea mai mica cerere s-a inregistrat in Qatar (0,08%), urmata de Arabia Saudita, de 0,12 procente.
Chinezii prefera marcile elvetiene
In China, mai mult de jumatate din cererea pentru ceasurile de lux soseste de pe pietele oraselor de coasta precum Beijing sau Shanghai.
Brandurile precum Patek Philippe sau Vacheron Constantin sunt populare printre clientii traditionali din Beijing, in timp ce IWC atrage consumatorii urbani tineri si moderni. Totodata, IWC, Patek Philippe si Zenith sunt si cele mai cunoscute marci la nivel mondial, cumuland 50% din piata globala a ceasurilor de lux, potrivit Business Insider.
Marcile Breguet, Frank Muller si Blancpain tind sa isi piarda cota de piata in favoarea unor nume precum LeCoultre, Vacheron Constantin sau Piguet.
Patek Philippe si titlurile grupului Richemont sunt la mare cautare in Asia, in timp ce consumatorii europeni prefera Lange&Sohne, R. Mille, Zenith sau Jaquet Droz.
Singapore, piata premium a accesorilor de lux. Cel mai scump ceas ajunge la 1,5 milioane de dolari
Piata “premium”, cu consumatori informati si fideli, este Singapore, care inregistreaza o cerere pentru ceasurile de lux de 17,5%.
In Statele Unite, Anglia si Italia cea mai populara marca este Piguet, care a depasit Jaeger-LeCoultre gratie modelului Royal Oak.
Datele raportului Digital Luxury Group mai arata ca 17% dintre cautarile de ceasuri pe internet sunt accesate de pe telefoanele mobile. In Japonia, nivelul este de 50%.
Un alt aspect scos la iveala de raport este ca, aproximativ 500.000 de consumatori sunt conectati pe Facebook la brandurile lor favorite. Marca IWC pare sa domine reteaua sociala, avand aproape 220.000 de fani declarati.
In ceea ce priveste preturile exclusivistelor modele de ceasuri, cel mai scump este un Patek Philippe Sky Moon Tourbillon 5002 P. Acesta valoreaza nici mai mult nici mai putin de 1,5 milioane de dolari.
Citeste si:
Secretomanie maxima si mare atentie la detalii. 6 lectii de management de invatat de la Apple
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS