Ce parere au ministrii despre noul brand de tara
Ministrul Muncii, Mihai Seitan, a declarat, luni, ca este bine ca exista un brand de tara si care poate "sa atraga atentia", in timp ce ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, nu a comentat foarte mult acest subiect, afirmand doar ca "este in regula".
Cei doi ministri au raspuns astfel intrebati fiind de jurnalisti, intr-o conferinta de presa sustinuta la Guvern, ce parere au despre logo-ul turistic al Romaniei.
Seitan a aratat ca nu se poate pronunta ca si estet, dar ca simplu cetatean considera ca este bine ca exista un brand de tara si care poata sa atraga atentia.
"In ce masura este interesant sau nu, asta trebuie sa spuna cei care il utilizeaza si, in general, cei de afara", a adaugat Seitan.
La randul sau, Vladescu a intrebat jurnalistii daca intrebarea ii este adresata din punct de vedere estetic sau al eficientei, iar dupa ce i s-a precizat ca este intrebat in calitate de reprezentant al Executivului si ca simplu cetatean, ministrul a raspuns: "E in regula".
Ministerul Turismului a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.
Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.
Intr-un interviu dat Mediafax, ministrul de resort, Elena Udrea, declara ca ministerul poate plati consortiul THR-TNS, deocamdata, doar pentru partea de cercetare aferenta brandului turistic, nu si pentru cea de creatie, iar logo-ul va aparea, in scurt timp, pe etichetele multor produse.
Mai multe despre:
#brandul turistic al Romaniei#brand#Mihai Seitan#noul brand de tara#Sebastian Vladescu
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS