Consiliul de Brand a decis: Frunza va fi pastrata si, eventual, va fi usor modificata! VIDEO!
Consiliul de Brand, reunit luni, a recomandat pastrarea frunzei din identitatea viziuala a brandului turistic si eventual modificarea usoara a acesteia, a declarat Paul Marasoiu, membru al Consiliului.
"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu solutia propusa de THR-TNS si isi asuma pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brand-ului. Avand in vedere similitudinile dintre cele doua frunze, este in derulare un proces juridic de evaluare a acestei situatii", a spus Marasoiu, care este si presedintele Asociatiei Organizatorilor de Conferinte din Romania – Romanian Convention Bureau (RCB).
El a adaugat ca in cele cateva ore de dezbateri Consiliul a derulat intreg procesul de creare a brandului si nu a gasit niciun viciu. El a mai spus ca fiecare etapa a cercetarii de piata s-a desfasurat in perfecta cunostinta de cauza.
"Vom pastra, cu mici imbunatatiri, aceeasi structura incat sa iesim de sub orice forma de amenintare juridica", a precizat Marasoiu.
El a subliniat ca daca nu vor aparea probleme din punct de vedere juridic frunza va fi pastrata in forma de acum.
"Daca pot aparea probleme legale, logo-ul poate fi usor alterat", a adaugat el.
Reprezentantii Consiliului de Brand au mai spus ca ministerul nu va plati nimic catre THR-TNS pana cand lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic.
Ei au precizat ca acesta este, insa, un proces de durata si ar putea dura maxim trei luni pana se va stabili daca designul frunzei poate fi atacat sau nu. "Consultantul, care a creat elementul grafic, a preluat subiectul si il discuta cu juristi internationali", a completat Marasoiu.
Membrii Consiliului de Brand au mai spus ca asocierea THR-TNS le-a prezentat toate etapele de creatie, repectiv 27 de frame-uri, ale desenului frunzei din momentul zero pana in ultima faza.
"Eulogio Bordas, reprezentantul THR-TNS, mi-a facut precizarea ca pana acum a livrat mai mult decat a primit, adica nimic", a mai spus Marasoiu.
Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe Internet.
MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe Internet.
Asocierea THR-TNS sustine ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.
Mai multe despre:
#Consiliul de Brand#brand#brandul turistic al Romaniei#frunza#Ministerul Turismului
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS