Calea Victoriei primeste tratament de infrumusetare. Cum vrea Primaria sa convinga investitorii sa aleaga, din nou, simbolul comercial al perioadei interbelice
Uitata de bucuresteni, care prefera mallurile pentru cumparaturi si promenada, Calea Victoriei se va schimba total in urmatorii ani. Dupa modelul marilor artere comerciale europene, Primaria vrea sa reduca numarul benzilor rutiere, ca sa le ofere pietonilor si biciclistilor mai mult spatiu. Administratia va incerca sa-i convinga pe investitori sa-si redeschida afacerile si magazinele de lux de pe bulevard.
Schimbari pe Calea Victoriei vor avea loc pe segmentul cuprins intre Piata Victoriei si intersectia cu bulevardul Regina Elisabeta. Soferii nu vor mai avea la dispozitie 4 sau chiar 6 benzi de circulatie, asa cum au in prezent, ci doar 3.
Cu toate acestea, edilii sustin ca nu vor exista blocaje, pentru ca mai bine de 40% din trafic va fi preluat de diametrala Berzei-Buzesti.
Largirea trotuarelor ar trebui sa inceapa imediat dupa finalizarea diametralei Berzei-Buzesti, adica din toamna. Este si motivul pentru care autoritatile locale amana de ani intregi o idee mai veche: transformarea Pietei Victoriei.
"Dorim ca, odata diminuat traficul si fluxul rutier pe Calea Victoriei, pietonii sa considere ca merita sa-si aleaga ca si destinatie zona aceea, pentru ca nu vor mai fi afectati prea mult de zgmot, poluare sau alte impedimente pe care le aduc autoturismele", explica Madalin Dumitru, PMB.
Si astfel, bulevardul ar putea redeveni o artera comerciala importanta, asemanatoare cu cele din Viena sau Praga, impanzita de restaurante, terase si magazine de lux. Pana atunci insa, este cale lunga.
Dupa mai bine de 100 de ani in care a fost locul preferat de promenada si cumparaturi pentru lumea buna, Calea Victoriei se prezinta astazi invinsa de mall-uri. Tot mai multi patroni isi muta afacerile din buricul Capitalei la periferie, acolo unde vizitatorii au conditii mai bune sa-si cheltuiasca banii.
Mai multe despre:
#Calea Victoriei#Primaria Capitalei
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS