Specialistii in click-uri sau expertii in Facebook, la mare cautare, cu salariu atragator. Angajatorii se plang ca prea putini tineri au pregatirea necesara
Specialistii in click-uri sau expertii in Facebook sunt la mare cautare. Asta spun reprezentantii companiilor, care se plang ca prea putini tineri au pregatirea necesara pentru a ocupa o astfel de pozitie. Trebuie sa stiti ca aceste locuri de munca nu se gasesc deocamdata in nomenclatura de meserii, dar salariul este unul atragator.
Va place sa stati toata ziua pe Facebook? Ei bine, trebuie sa stiti ca exista companii care va platesc pentru asta. Nu in like-uri, ci pentru a aduce cat mai multe like-uri companiei. Salariul unui incepator porneste de la 400 de euro si poate ajunge la aproape 1000 de euro pentru un specialist in retelele de socializare.
Munca pe Facebook, dar si alte retele sociale nu inseamna doar like-uri sau selfie-uri. Angajatul trebuie sa-i convinga pe oameni sa dea click pe postarile de pe pagina de Facebook a companiei.
Mircea, specialist in resurse umane: "Un astfel de om face compania sa fie vizibila pentru utilizatorii de Facebook. Adica poze cu compania, ce ofera compania, raspunde si la mesaje."
Si mai cautati sunt asa numitii specialisti in click-uri. Este vorba de cei care pot optimiza publicitatea online astfel incat o reclama sa ajunga la persoanele interesate direct de acel produs si sa dea click.
Cristina Tudor, specialist HR: Foarte greu gasesti pe ici pe colo pe cineva care sa fie avut experienta cat de cat."
Dragos Gheban, organizator targ de joburi: "Sunt joburi care acum cateva ani de zile nu ar fi existat. Sunt domenii in care cererea este mai mare decat numarul de specialisti."
Tinerii s-ar angaja, chiar daca stiu foarte putine lucruri.
Aceste specializari foarte noi nu exista inca in nomenclatorul de meserii. De altfel, in vestul Europei, un asemenea angajat castiga dublu fata de tara noastra.