Orice job nou aparut la multinationale este vanat de sute de candidati
Noile magazine pe care le va deschide retailerul Hennes & Mauritz (H&M) in Bucuresti au incitat sute de absolventi de facultate sa aplice pentru pozitiile deschise de gigantul suedez inca in prima zi de la anuntarea lor. Firma cauta personal pe pozitii de middle-management pentru primele sase magazine, care urmeaza sa fie deschise in luna martie a anului viitor, scrie Ziarul Financiar.
Situatia de pe piata muncii este din ce in ce mai dura, orice job anuntat fiind vanat de zeci si sute de absolventi in doar cateva ore.
Majoritatea slujbelor nou-create sunt in IT, software sau centre de servicii. Numarul mare de aplicatii este favorizat si de posibilitatea de a le trimite online, automat, astfel incat pentru directorii de HR devine din ce mai dificila procesarea CV-urilor. In aceste conditii, multi revin la cautarea de persoane prin recomandari.
Pe site-ul de specialitate BestJobs au fost postate luni si marti peste 850 de CV-uri pentru pozitiile de la H&M, cele mai accesate posturi fiind pentru conducerea magazinelor (140 de aplicatii), departament manager (138 de aplicatii) sau pentru departamentul de merchandising (promovarea si sustinerea activitatii comerciale la punctul de vanzare, in scopul optimizarii vanzarilor), unde apar 131 de CV-uri.
Citeste continuarea in Ziarul Financiar
Pe acelasi subiect: