Stapanul tunelelor - Un roman coordoneaza lucrarile de constructie la metroul newyorkez
Un specialist in constructii originar din Romania este coordonatorul celor mai mari lucrari de infrastructura ale metroului newyorkez. Asezat confortabil pe un fotoliu in biroul sau situat la etajul sase al cladirii de la capatul bulevardului Broadway, intr-o pauza la jumatatea unei zile de lucru incarcate, Mihai Horodniceanu vorbeste cu pasiune despre proiectele de constructii ale metroului newyorkez pe care le supervizeaza si despre amintiri din Romania, scrie Mediafax.
"Ziua mea e inca abia la inceput, inca nu am verificat corespondenta", spune el. Secretara tocmai i-a facut un sumar al programului din ziua urmatoare.
Alaturi de diplome, pe unul din peretii biroului sau sunt doua tablouri de pictura abstracta. "Sunt de Francisc Bartok, un nepot al lui Bela Bartok. L-am cunoscut aici la New York si am devenit prieteni", explica Horodniceanu. Acasa mai are un numar semnificativ de lucrari ale pictorului roman stabilit in Franta si decedat la sfarsitul anilor ‘80.
In functia de director al MTA Capital Construction Company, proiectantul cu doctorat in inginerie Mihai (Michael) Horodniceanu este coordonatorul celor mai mari proiecte publice de infrastructura din New York in ultimii 70 de ani, al caror cost se ridica la 17.5 miliarde de dolari.
Extinderi ale liniilor de metrou existente, modificarea rutelor actuale pentru o mai buna fluidizare a traficului, tunele adiacente pe sub zone rezidentiale si un nou terminal feroviar situat la zeci de metri sub pamant in chiar inima Manhattanului.
Citeste continuarea reportajului despre romanul care coordoneaza constructia metroului newyorkez pe www.mediafax.ro.
Mai multe despre:
#munca in strainatate#metrou
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS