Producatorul taxiurilor negre din Londra, unul dintre simbolurile britanice, a intrat in faliment
Compania britanica Manganese Bronze, producatorul cunoscutelor taxiuri negre care circula in Londra, a intrat in administrare speciala dupa ce negocierile cu un grup chinez pentru recapitalizare au esuat in weekend, scrie Mediafax.
Compania a negociat tot weekendul cu producatorul auto chinez Geely pentru a obtine o recapitalizare, insa cele doua parti nu au putut ajunge la un acord, potrivit The Guardian.
Grupul chinez detine deja 20% din actiunile Manganeze Bronze, participatie preluata in 2006 in baza unui acord prin care compania britanica se aprovizioneaza cu piese si componente de caroserie din China. Automobilele sunt asamblate in Marea Britanie, unde compania are aproape 300 de angajati.
Geely si-a asigurat exclusivitatea pe distributia taxiurilor negre in China si pe alte piete asiatice, iar compania britanica spera sa lanseze in 2014, impreuna cu partenerul chinez, un model de taxi sedan. Firma britanica va fi de asemenea distribuitorul Geely odata ce grupul chinez va intra pe piata britanica.
Manganese Bronze a produs peste 100.000 de taxiuri de la inceputul activitatii, in 1948, potrivit Bloomberg.
Taxiurile "Hackney" au aparut la inceputul secolului XX ca trasuri conforme cu noile reglementari ale vremurilor, care prevedeau ca taxiurile trebuie sa poata intoarce intr-un cerc cu circumferinta de maximum 25 de picioare, mai putin de 8 metri. Design-ul taxiurilor negre produse de Manganese Bronze pastreaza liniile taxiurilor-trasura de la inceputul secolului trecut.
Actiunile companiei sunt suspendate de la tranzactionare din 12 octombrie, ultima cotatie fiind de 10 pence, care ii confera o valoare de piata de 3 milioane de lire, in scadere cu 69% de la inceputul anului. Acum 5 ani, actiunile Manganese Bronze valorau peste 800 pence (8 lire sterline).
Manganese Bronze a decazut odata cu pierderea monopolului dupa ce soferii de taxi din Londra au primit permisiunea autoritatilor sa utilizeze modelul Mercedes Vito. Nissan pregateste de asemenea propria varianta a taxiului negru.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS