Producatorul auto care a inviat din faliment. Un cunoscut constructor de masini se muta din Europa in Asia
La sfarsitul anului trecut, toata presa scria de „inmormantarea SAAB”, dupa ce producatorul auto suedez a dat faliment si a inchis liniile de productie. Acum se pare ca invie cu ceva ajutor de la Est, informeaza Business Insider.
Fox News scrie despre o alianta a producatorilor de masini electrice din Japonia si China, National Electric Vehicle Sweden AB. Acestia au cazut de acord sa cumpere activele diviziei de productie a automobilelor suedeze.
Accentul va fi pus pe masini electrice cu design suedez, tehnologie japoneza si o prezenta mare pe piata din China, pentru a crea o companie premium de autoturisme electrice.
Practic, acesta este numele Saab, pe o cu totul alta clasa de masini.
Compania a inceput deja sa se ocupe de angajari si este gata sa produca primele masini. Se pare ca este vorba de un vehicul electric bazat pe tiparul Saab 9-3.
Constructorul auto suedez Saab a cerut anul trecut protectie de creditori
Saab a solicitat in 2011 unei instante locale inceperea procedurii de faliment prin "reorganizare voluntara", compania asteptand investitiile promise de investitori din China.
Grupul american General Motors, restructurat in 2009 sub protectia falimentului, planifica sa inchida Saab, insa compania suedeza a fost salvata la inceputul anului 2010 de Spyker Cars, redenumit ulterior Swedish Automobile (Swan).
Productia la fabrica Saab din Suedia a fost suspendata aproape continuu din aprilie 2011, deoarece furnizorii au refuzat sa mai livreze piese pana nu vor primi bani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS