Clientii operatorului aerian trebuie sa-si printeze singuri biletul de calatorie, iar in cazul in care isi uita acasa biletul printat, pasagerii trebuie sa plateasca, la aeroport, o taxa de 40 de euro.

Purtatorul de cuvant al companiei a spus, insa, ca decizia instantei este incorecta si ca operatorul aerian o va contesta.

In Romania, mai multe companii lowcost au decis anul trecut  sa introduca check-in-ul online. Astfel, Blue Air a introdus, de la 1 iulie, un serviciu prin care pasagerii pot efectua formalitatile de check-in online, fara costuri. Check-in-ul in agentii sau prin call center este taxat cu 5 euro, iar in aeroport cu 10 euro

Wizz Air a introdus, de asemenea, check-in-ul online fara costuri, in timp ce in aeroport, in momentul rezervarii, acesta costa 21 de lei sau 42 de lei, daca se face in ziua plecarii.

Si Carpatair a pus la dispozitia clientilor serviciul de check-in pe internet, cu precizarea ca check-in-ul in aeroport este in continuare gratuit.

Ryanair opereaza in Romania de pe aeroportul din Constanta.