Biletele de avion low-cost se scumpesc din 2011? Toate cursele se muta de pe Baneasa pe Otopeni! VIDEO!
Ministerul Transporturilor vrea sa transforme Aeroportul Aurel Vlaicu (Baneasa), pana in 2012-2013, intr-unul rezervat zborurilor business si VIP, urmand ca traficul low-cost sa fie mutat pe Aeroportul Otopeni. In consecinta, operatorii acestor curse vor avea costuri mai mari si vor majora pretul biletelor.
"Intr-un stat si o capitala europeana, cu o evolutie normala, transformarea aeroportului Baneasa este absolut necesara. Este un pas foarte important si un mesaj foarte bun pe care il da statul roman si un mesaj foarte bun pentru bucuresteni, care se pot mandri ca au un aeroport VIP, ca in alte tari", a declarat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, citata de Mediafax.
Astfel, in vara anului viitor va fi finalizata reorganizarea interioara a aeroportului, valoarea investitiei fiind de un milion de euro, majoritatea curselor vor fi cu aeronave de capacitate redusa, respectiv opt-zece locuri, si minim 80% din numarul pasagerilor sunt business. De asemenea, vor exista terminale dedicate pentru aviatie generala si VIP.
Pentru transformarea aeroportului Baneasa va fi necesara dezvoltarea infrastructurii aeroportuare (terminal, heliport, platforme), dezvoltarea infrastructurii adiacente (turn de control, hangare, zona de intretinere si alimentare) si dezvoltarea infrastructurii de acces (statie subterana de metrou si parcari).
Boagiu a spus ca pretul unui bilet low-cost nu ar trebui sa fie majorat cu mai mult de 4,5 euro in urma mutarii curselor pe aeroportul Otopeni.
Adica doua milioane de pasageri lowcost ar trebui sa plateasca noua milioane de euro in plus pe an. Biletele se vor scumpi insa si mai mult, spun operatorii.
“Trebuie sa ne mutam intreaga baza de operare. Costurile cu chiriile pentru spatii si servicii de la Otopeni sunt mult mai mari”, explica Sherif Ussama, director general Blue Air.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS