Google, Facebook si Twitter, folosite pentru donatii necesare sinistratilor din Japonia
Companii ca Apple si giganti online precum Google, Facebook si Twitter ofera posibilitatea unor donatii prin Internet pentru sinistratii din Japonia, la trei zile dupa puternicul seism urmat de un tsunami devastator, potrivit AFP.
"In toti acesti ani, Japonia a oferit lumii atat de multe in materie de tehnologie. Acum a venit momentul sa le oferim si noi ceva", scrie Amina Naqvi, o utilizatoare a Facebook.
Crucea Rosie utilizeaza site-ul de socializare Facebook pentru a lansa o campanie de donatii. Pana acum, 1.300 de persoane au donat in total 50.000 de dolari, obiectivul fiind suma de 75.000 de dolari.
Grupul american Apple a introdus o optiune la serviciul iTunes care le permite abonatilor sa doneze intre cinci si 200 de dolari Crucii Rosii.
La randul sau, site-ul Twitter actualizeaza permanent informatiile si legaturile utile pentru site-uri de caritate.
Google a pus la dispozitie un serviciu de cautare pentru persoanele disparute sau sinistrate, oferind si o serie de informatii utile. Pana luni la ora 5.30 GMT (7.30, ora Romaniei), aproape 140.000 de mesaje fusesera lasate de persoane care incearca sa ia legatura cu prieteni sau rude.
Citeste si:
Pe acelasi subiect: