Ce a transportat trenul plecat din Wuhan către Franța, în plină pandemie. A parcurs 10.000 km prin șapte țări și a ajuns la destinație după trei săptămâni
Tren GEFCO
Grupul GEFCO a organizat un transport feroviar special de componente auto, din Wuhan către Franța, în sprijinul producției auto din Europa.
Potrivit unui comunicat al companiei, GEFCO, lider în soluții de logistică auto, a transportat 500 de tone de componente auto esențiale de la Wuhan, din China, către Franța, cu ajutorul unuia dintre primele trenuri dedicate (block trains) care au plecat din orașul chinez de la instalarea carantinei COVID-19 și până în prezent.
Cele 41 de containere au ajuns la terminalul Lille Dourges din Dourges, nordul Franței, la 19 zile de la colectare, pe 21 aprilie 2020, după un traseu de 10.000 km parcurși prin șapte țări: China, Kazahstan, Rusia, Belarus, Polonia, Germania și Franța.
GEFCO a oferit proceduri fără contact uman în toate terminalele, ca parte a procedurilor stricte de siguranță în contextul COVID-19. Prin transportarea componentelor pe cale feroviară, timp de trei săptămâni, în containere sigilate, s-a asigurat că nu există niciun risc de contaminare.
"Asigurarea primului block train de la Wuhan către Franța a marcat o realizare importantă pentru GEFCO în contextul provocărilor globale generate criza COVID-19. În aceste vremuri dificile, soluția noastră de transport feroviar reprezintă o propunere sustenabilă, eficientă din punctul de vedere al costurilor și al timpului, dar și de încredere”, a declarat Alice Defranoux, Global Rail Manager GEFCO.
Odată cu întreruperea activităților fabricilor auto în Europa, GEFCO a venit cu soluții de stocare a componentelor în depozite locale, pentru a le asigura clienților un acces rapid la stocuri imediat ce producția a repornit. Cu scopul de a ajuta producătorii în reluarea activității, GEFCO a transportat peste două milioane de măști pentru a proteja sănătatea angajaților la revenirea la lucru. Inițial, aceste transporturi de echipamente de protecție au fost realizate pe calea aeriană, dar acum continuă cu ajutorul trenurilor speciale.
GEFCO este lider mondial în soluții pentru lanțuri de distribuție multimodale și lider european în logistică auto. Cu 70 de ani de expertiză și 15.000 de angajați, GEFCO proiectează soluții inteligente și flexibile pentru a face față celor mai complexe provocări ale lanțului de distribuție din fiecare sector al industriei. Prezent în 47 de țări, cu o rețea globală integrată, GEFCO deservește 300 de destinații în întreaga lume. În 2019, Grupul a generat venituri de 4,7 miliarde uro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS