Cum se schimbă viața angajaților, după pandemie. Normele de distanţare socială au dus la creşterea cererii de spaţiu de birouri de la 10 la 20 mp per angajat
Birou, open space
Noile planuri de amenajare pentru respectarea distanţării sociale la birouri au dus la creşterea cererii de spaţiu de la 10 la 20 metri pătraţi per angajat, a anunţat compania imobiliară Globalworth România.
”În contextul distanţării sociale, devine din ce în ce mai evidentă nevoia de creştere a suprafeţelor existente în clădirile de birouri, motiv pentru care un total de peste 25.000 de metri pătraţi au fost închiriaţi în Globalworth Plaza, Globalworth Campus şi clădirea din Bulevardul Expoziţiei. Odată cu ridicarea stării de urgenţă, companiile au luat în considerare reconfigurarea spaţiilor, astfel încât angajaţii să fie cât mai bine protejaţi când se întorc la muncă. Dacă în ultimii ani, trendul în zona de birouri a fost de open-space, acum toată atenţia se concentrează pe distanţarea fizică dintre colegi. Noile planuri de amenajare pentru respectarea acesteia au condus la creşterea cererii de spaţiu de la 10 la 20 mp per angajat. Acestea permit modificarea layout-urilor spaţiilor de birouri, regândirea zonelor open-space, extinderea bucătăriilor, spaţiilor comune sau sălilor de întâlniri şi/sau mărirea spaţiilor dintre birouri”, arată Globalworth România.
Portofoliul companiei a fost consolidat prin prelungirea sau extinderea unor contracte pe o perioadă cuprinsă între 3 şi 11 ani cu parteneri-cheie precum Adecco, Cegedim, Clinicile şi Laboratoarele Sfânta Maria, Mazars sau una din cele mai importante bănci din sistem care are închiriată clădirea Globalworth de pe Bulevardul Expoziţiei.
“Tranzacţiile din ultimele trei luni confirmă parteneriatul puternic pe care Globalworth îl are cu companiile chiriaşe. Nu doar că au fost prelungite contractele de închiriere pentru suprafeţele actuale, ci am primit numeroase cereri de creştere a suprafeţelor, astfel încât locul de muncă să fie unul cât mai sigur cu putinţă. Experienţa de a trece printr-o pandemie a avut şi va avea un mare impact în modul nostru de a trăi şi de a lucra, de aceea echipa de leasing a venit cu soluţii adaptate pentru a răspunde nevoilor curente”, a declarat Ema Iftimie, head of leasing Globalworth România.
În prima lună de la ridicarea stării de urgenţă, un procent de 25% din chiriaşii Globalworth a revenit la birou, aşteptându-se la o creştere graduală de până la 100% în luna septembrie 2020. Pe lângă soluţiile legate de creşterea suprafeţelor închiriate pentru respectarea distanţării sociale, Globalworth a implementat o serie de măsuri de siguranţă şi igienă încă de la începutul crizei pentru cele 14 clădiri din portofoliu.
”Aceste măsuri sunt ajustate constant şi privesc o serie de acţiuni precum regândirea circuitelor de circulaţie în interiorul clădirilor şi spaţiilor comune, adoptarea de măsuri pentru a asigura eficienţa sporită a sistemului HVAC, montarea covoarelor antiseptice, aplicarea marcajelor pe pardoseală pentru a indica distanţa de siguranţă, informarea angajaţilor şi a vizitatorilor despre regulile adoptate (de păstrare a distanţei, de spălare şi igienizare, de purtare a măştilor), montarea de dozatoare de dezinfectant, planificarea şi implementarea protocoalelor de igienizare şi curăţenie”, mai spune compania.
Globalworth este o companie imobiliară activă în Europa Centrală şi de Est, listată la Bursa de Valori de la Londra, în segmentul AIM, care activează în România şi Polonia, în ambele ţări devenind principalul investitor pe piaţa imobiliară de birouri. Gestionat de aproape 200 de angajaţi în România şi Polonia, portofoliul companiei are o valoare totală de aproximativ 2,85 miliarde de euro, la 30 iunie 2019.
Peste 95% din acesta este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către aproximativ 685 de companii naţionale şi multinaţionale. În România, Globalworth este prezentă în Bucureşti, Timişoara, Constanţa şi Piteşti, în timp ce în Polonia proprietăţile sale se regăsesc în Varşovia, Wroclaw, Lodz, Cracovia, Gdansk şi Katowice.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS