Tehnologia SF care analizeaza creierul cumparatorului, adorata de publicitari. Cum sunt clientii "dezbracati" de secrete
In curand reclamele de la televizor, dar si etichetele de pe rafturi vor afla mai mult despre cei care le privesc decat stiu ei insisi. O companie din Romania a adus o tehnologie care poate analiza reactiile care au loc in creierul oamenilor cand vad un videoclip, coperta unei reviste sau un produs de pe raft. Astfel companiile de publicitate vor putea sa afle ce-si doresc oamenii de la produsele consumate.
Echipamentul pare SF. Este compus dintr-o casca si electrozi ce monitorizeaza activitatea creierului. Doi senzori similari se ataseaza si pe varful degetelor pentru a masura tendinta mainii de a transpira. Iar pupilele sunt urmarite cu ajutorul unei camere video montate pe o rama de ochelari. Cercetatorii urmaresc in special activitatea din lobul frontal al creierului si mai ales care parte reactioneaza mai mult.
Pentru a vedea daca reactia a fost una pozitiva, sunt necesare doua-trei zile pana se analizeaza datele colectate. Cercetatorii pot afla astfel ce detaliu de pe ecran atrage atentia.
De exemplu, intr-un videoclip Lady Gaga, in scenele cand artista este goala intr-o cusca, toata lumea se uita la cotul sau, deoarece acesta ii acopera sanii. In ciuda nuditatii, barbatii reactioneaza pozitiv doar la doua scene din videoclip, iar artista nu este in niciuna dintre ele.
Femeile, in schimb, au cea mai intensa activitate cerebrala in scena in care artista este inconjurata de barbati, deoarece acestia din urma sunt tatuati si au corpuri bine lucrate.
Un test similar a fost facut si pentru coperta revistei People. Pe trei sferturi din pagina apare o vedeta din Statele Unite. Dupa o secunda, atentia celor care au participat din studiu se indreapta catre alt colt al paginii. Atunci creste si activitatea cerebrala. Apoi, atentia privitorilor se indreapta in josul paginii, catre cuvantul "gras", intrucat in subconstient acestia spera sa gaseasca in revista o noua metoda pentru a slabi.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS